• کد خبر : 14513
  • یادداشت
  • تاریخ انتشار : 9 آذر 1402 - 5:44 ب.ظ
  • اندازه فونت

۲۵۰ میلیارد در اتوبان کسایی بر باد رفت!

۲۵۰ میلیارد در اتوبان کسایی بر باد رفت!

عملیات اجرایی تعریض اتوبان شهید کسایی تبریز درحال اتمام است اما در بخش هایی از این مسیر در حدفاصل منظریه تا لاله که هم اکنون بازگشایی شده، کیفیت بسیار پایین زیر سازی و آسفالت ریزی قابل چشم پوشی نیست، به نحوی که می‌توان گفت ۲5۰ میلیارد تومان بودجه تعریض این اتوبان باد هوا شده است.

پایگاه خبری تحلیلی واژه – محمد یوسفی: در سال های اخیر بسیار شاهد تصمیمات یک شبه و غیر کارشناسی در حوزه راه و ساختمان تبریز بوده‌ایم که عملیات تعریض اتوبان شهید کسایی یکی از این نمونه ها به شمار می‌رود.

از همان روزهای نخست اجرا که بیش از یک سال از آن زمان گذشته انتقادات بسیاری به این پروژه شد و در سایه این عملیات شاهد تصادفات بسیاری در این اتوبان بودیم، آماری که در برخی مواقع به چندین تصادف در یک روز نیز رسید. علاوه بر اینکه جان بسیاری از شهروندان به خطر افتاد.

در یکی از این تصادفات که بسیار موجب جریحه دار شدن افکار عمومی استان شد، دو کودک در حادثه تصادف و آتش سوزی در این اتوبان جان باختند.

حالا که بخشی از لاین تعریض شده برای رفت آمد شهروندان بازگشایی شده، شاهد کیفیت بسیار پایین زیرسازی و آسفالت ریزی در این پروژه هستیم. وضعیتی که شاید حتی پس از گذشت یک سال و مواجهه با سرمای شدید و برف تبریز از این هم بدتر شود! در مجموع، با وجود تصادفات بسیار و کیفیت نامطلوب اجرای این پروژه، هم جان شهروندان به خطر افتاد و هم هزینه اجرا بی اثر شد. تجربه ای ناخوشایند که امید می رود در آینده شاهد تکرار آن در سایه تصمیمات شبهه برانگیز در استان نباشیم!

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط