• کد خبر : 15349
  • یادداشت
  • تاریخ انتشار : 4 اسفند 1402 - 11:30 ق.ظ
  • اندازه فونت

آغاز تخریب شهر توسط مدعیان خدمت / زحمات تبلیغات انتخابات فقط با شهرداری است

آغاز تخریب شهر توسط مدعیان خدمت / زحمات تبلیغات انتخابات فقط با شهرداری است

تخریب چهره شهر با شروع فرصت تبلیغات نامزد های مجلس آغاز شده است.

پایگاه خبری تحلیلی واژه – میلاد پورنعمت: از بامداد پنجشنبه ۳ اسفند ماه فرصت هفت روزه تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس آغاز شده است و از صبح امروز شاهد تبلیغات کاندیداها در جای جای شهر هستیم.

با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس، چهره شهرها و روستاها بیش از پیش انتخاباتی شده است و برخلاف تبلیغات انتخابات ریاست‌ جمهوری که بخش اعظم آن از طریق صدا و سیما انجام می‌شود، نامزدهای انتخابات مجلس از روش ‌های سنتی از جمله نصب پوستر در سطح شهر در تکاپوی جلب‌ نظر مردم شهر و روستای محل سکونت خودد هستند.

در سطح شهر کاندیداها به هر نحوی که می توانند اقدام به معرفی خود می کنند. قانون شکنی در اندازه پوسترها، بنرها و استندهای تبلیغاتی به خوبی دیده می شود.

علاوه بر آن قانون شکنی در اجازه ندادن تردد به مردم در خیابان ها موجب بروز ترافیک سنگین در مرکز شهر و مکان هایی که مرکز اصلی تبلیغات کاندیداها است، شده است.

تخریب چهره شهر تجاوز به حقوق شهروندان است و قطعاً چهره بدی در ذهن مردم از نامزد بجای خواهد گذاشت. اگر چرخ کوچکی در سطح شهر بزنید خواهید دید که متاسفانه اکثر کاندیداها تمامی پایه های پل های عابر پیاده و پل های روگذر و دیوارهای سطح شهر را با پوستر پر کرده اند و بعد از پایان انتخابات شهرداری و بویژه پاکبانان این شهر با زحمات گسترده ای همراه خواهند بود، چراکه تنظیف سطوح باید توسط این عزیزان اتفاق بیفتد. ای کاش روزی برسد که شاهد تبلیغات سالم و بروز در سطح شهر باشیم.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط