• کد خبر : 14919
  • یادداشت
  • تاریخ انتشار : 4 بهمن 1402 - 2:10 ب.ظ
  • اندازه فونت
با شدت گرفتن بارش برف در تبریز

آغاز آزمون سخت خدمات شهری شهرداری

آغاز آزمون سخت خدمات شهری شهرداری

شدت گرفتن بارش برف در شهر تبریز را می توان سخت ترین بارش برف در سال اخیر است که هشدارها و زمان شروع بارش به نوعی است که امکان غافلگیری را از مدیریت شهری سلب کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی واژه | از هفته های گذشته بارش اخیر در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته بود. از سوی دیگر هشدارهای متعدد داده شده از طرف اداره هواشناسی و ادارات و سازمان های مرتبط همگی نشان از وقوع قطعی بارش سنگین در کشور و به تبع آن شهر تبریز بوده است.

معمولاً در شرایط مشابه شهرداری ها با استفاده از بهانه معروف غافلگیری عملکرد خود را توجیه می کردند اما زمان آغاز بارش و از سوی دیگر هشدارهای عمومی و رسانه ای امکان استفاده از توجیه غافلگیری را برای شهرداری تبریز منتفی کرده است.

شهردای تبریز حالا در آزمون سختی قرار گرفته است، اکنون امتحان واقعی این مجموعه در حال برگزاری است، آیا محلول پاشی می تواند جایگزین مناسب نمک برای بازماندن معابر شهری باشد؟ آیا تردد شهروندان و یخ زدگی معابر اصلی و فرعی بار دیگر بلای جان شهروندان خواهد بود؟ آیا تجهیزات مناسب برای مقابله با چنین بارش هایی کافی خواهد بود؟ و ده ها سوال دیگر که عملکرد حوزه خدمات شهری شهرداری را در ذهن و دیده شهروندان به چالش خواهد کشید.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط