• اندازه فونت
شهردار تبریز:

پارک قلم و مطبوعات در تبریز احداث می شود

پارک قلم و مطبوعات در تبریز احداث می شود

یعقوب هوشیار گفت: با تامین زیرساخت های لازم پارک قلم و مطبوعات در تبریز احداث خواهد شد.

به گزارش واژه، شهردار تبریز در حاشیه نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با بیان اینکه یکی از موضوعات مطرح شده در خصوص پارک های تخصصی و موضوعی، پارک قلم و مطبوعات است گفت: تبریز دارای بافت پر بوده و به همین دلیل تامین زمین برای احداث پارک بسیار مشکل است. اگر بتوانیم زمین مناسب برای احداث پارک تامین کنیم یکی از موضوعات تعیین شده در خصوص پارک های تخصصی، پارک قلم و مطبوعات است.

او در ادامه با بیان اینکه تبریز از گذشته در حوزه های مختلف صاحب نام و صاحب سبک است اظهار داشت: تلاش داریم با برگزاری و حمایت از همایش های مختلف به رونق اقتصادی شهر کمک کنیم.

هوشیار با تاکید بر اینکه با تکمیل پروژه های نیمه تمام دنبال رونق بخشیدن به حوزه سرمایه گذاری هستیم گفت: خود واحدهای صنفی علاقه مند به توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر هستند.

شهردار تبریز گفت: در بیش از 25 همایش تخصصی و صنفی شهرداری تبریز مشارک داشته است. هدف ما در این همکاری رونق اقتصادی شهر و توسعه گردشگری بوده است.

او با اشاره به افزایش درآمد پایدار شهری با رونق پیدا کردن اقتصاد شهر گفت: در سال های اخیر با اقداماتی که صورت پذیرفته درآمد ما سه برابر شده و امیدواریم بتوانیم میزان این درآمدها را که وابسته به عوامل زیادی است به صورت چشمگیر افزایش دهیم.

هوشیار تصریح کرد: اگر حوزه های اقتصادی فعال شود همه ما سود خواهیم کرد، اگر موفق نشویم اقتصاد شهر را پویا کنیم اقدامات ما نتیجه ای نخواهد داشت. در بخش زیرساختی و روبنایی اقدامات مهمی از طرف مدیریت شهری انجام شده است و امیدواریم بتوانیم نتیجه این اقدامات را در رونق اقتصادی شهر ببینیم، ساخت بازارچه های تخصصی و شهرک های تخصصی یکی از این اقدامات است.

 

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط