• اندازه فونت
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

مدیرعامل پتروشیمی دنبال احیای تیم دوچرخه سواری است

مدیرعامل پتروشیمی دنبال احیای تیم دوچرخه سواری است

حبیب ستوده نژاد با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی واژه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری از علاقه مندی مدیرعامل پتروشیمی برای احیای تیم دوچرخه سواری این مجموعه خبر داد.

به گزارش واژه، حبیب ستوده نژاد در یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در خصوص عدم موفقیت ورزشکاران استان در بازی های آسیایی گفت: امسال در بازی های آسیایی به دلایل مختلف ورزشکاران استان نتوانستند موفقیتی را که انتظار داشتیم، کسب کنند.

او گفت: تاخیر یک ساله بازی های آسیایی، مهمترین دلیل شرایط فعلی بود البته در این دوره به مدال های دومیدانی، تکواندو، وزنه برداری و شمشیربازی امیدوار بودیم ولی به هرحال شرایط کنونی پیش آمد.

ستوده نژاد افزود: در عین حال، این دوره خوشبختانه اتفاق ارزشمندی رخ داد و آن مدال آوری بازیکنان ما در بخش تیمی بود. در شطرنج، والیبال و و شمشیربازی ورزشکاران استان توانستند مدال کسب کنند و این بسیار ارزشمند است.

ستوده نژاد تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که فراتر از بحث کمیت مدال ها وجود دارد، عدم حضور ورزشکار زن از استان در بازی های آسیاسی بود که نشان می دهد باید در این خصوص برنامه ریزی ویژه انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در استان استعدادهای بسیار خوبی  در حوزه ورزش داریم گفت: وظیفه ما به عنوان اداره کل ورزش و جوانان کشف استعداد است، وظیفه پرورش این استعدادها بر عهده فدراسیون است که به دلایل گوناگون این استعدادها از دست می روند.

او با اشاره به موفقیت استان در مسابقات استعدادهای ورزشی اظهار داشت: ما نسبت به دوره قبل یک رتبه بالاتر آمدیم و این وظیفه هیئت های ورزشی و فدراسیون ها را بالا می برد که باید این استعدادها را پرورش دهند.

ستوده نژاد در پاسخ به این سوال که برخی از هیئت های ورزشی تبدیل به حیاط خلوت شده اند گفت: این درست است که برخی از هیئت ها عملکرد خوبی ندارند و ما هم در حد اختیاراتی که داریم به آنها تذکر می دهیم ولی برخی هیئت ها امروز فراتر از انتظارات کار می کنند.

ستوده نژاد در خصوص برنامه ریزی های انجام یافته برای بازی های المپیک گفت: آرزوی بزرگ من در کل زندگی ام کسب مدال طلای المپیک است، نه در زمان مسئولیت بلکه همیشه از خدا خواسته ام در مدت زندگی ام مدال طلای المپیک را به استانمان بیاوریم. به نظر می رسد در این دوره کار سختی در المپیک خواهیم داشت ولی برنامه ریزی های لازم برای سال آینده و المپیک بعدی را آغاز کرده ایم.

او باشگاه داری را یکی از مشکلات جدی استان در حوزه ورزش خواند و تصریح کرد: در دوره ای که ما ورزش می کردیم همیشه صنایع پای کار بودند ولی امروز یک فاصله شدید بین حوزه ورزش و صنایع بوجود آمده است که در تلاشیم با ایجاد مشوق های مختلف از جمله تخفیف های مالیاتی بتوانیم صنایع را به این سو بازگردانیم.

ستوده نژاد ادامه داد: امروز متاسفانه بار ورزش استان را شرکت مس به تنهایی به دوش می کشد که اصلا شرایط خوبی نیست. از مجموعه مس سپاسگزاریم ولی این مجموعه نمی تواند به تنهایی تمام مشکلات ورزش استان را حل و فصل کند. ورزش قهرمانی بدون تیم داری و وجود باشگاه بی معنی است، باید تیم داری را در استان احیا کنیم تا شاهد رشد مجدد قهرمانان استان باشیم.

مدیرکل ورزش استان در خصوص احیای برخی از تیم های ورزشی اظهار داشت: مدیرعامل پتروشیمی شخصا به من گفته است که علاقه مند است تیم دوچرخه سواری باشگاه پتروشیمی را احیا کند. برای همین به زودی در این ارتبازط وارد مذاکره و جمع بندی خواهیم شد.

 

خبرنگار: مجید پالوایه

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط