• اندازه فونت
نماینده مجلس:

طرح تحقیق و تفحص دریاچه ارومیه کامل شده است

طرح تحقیق و تفحص دریاچه ارومیه کامل شده است

روح الله متفکر آزاد گفت: طرح تحقیق و تفحص ستاد احیای دریاچه ارومیه تکمیل شده و منتظر نوبت بررسی در کمیسیون هستیم.

به گزارش واژه، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با اعلام این مطلب افزود: طرح تحقیق و تفحص کامل شده و در حال نهایی شدن گزارش هستیم. طبق قانون قبل از تصویب شدن در کمیسیون اجازه انتشار نداریم.
او افزود: منتظر نوبت بررسی در کمیسیون هستیم، احتمال ترک فعل برخی افراد در این موضوع وجود دارد.
این نماینده مجلس در خصوص انتقاد شهروندان به عملکرد مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم انقلابی عمل می کند، گاهاً سرعت مصوبات و عملکرد مجلس از سرعت اجرا بیشتر است.
متفکر آزاد با اشاره به برخی از مصوبات مجلس شورای اسلامی گفت: ما مصوبات راهبردی مختلفی داشتیم. قانون جهش تولید دانش بنیان که در اقتصاد دانش پایه بی نظیر است، قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار که الان اجرا می شود و نُرم کسب و کار ایران را ارتقاع داده است.

او با بیان اینکه همه اینها در مجلس یازدهم رخ داده گفت: مصوبه جمعیت و خانواده با تمام انتقاد هایی که شاید می توان کرد کار بی نظیری بود که چاله جمعیت را پیش بینی کرد و کشور را از بند شعارها نجات داد و به ارائه راهکار پرداخت.
متفکر آزاد قانون اقدام راهبردی حوزه هسته ای را از دیگر مصوبات مهم مجلس یازدهم خواند و اظهار داشت: این قانون تکلیف را روشن کرد و بحث هسته ای را از محل دعوا و نزاع سیاسی خارج کرد.
او در ادامه با اشاره به قانون شفافیت گفت: بالاخره بحث شفافیت در این مجلس تمام شد و در مجالس بعدی، این مسیر ادامه خواهد داشت.
این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا نظارت بر اجرا از طرف مجلس ضعیف بوده؟ گفت: نظارت نسبت به ادوار قبل قوی تر است. نمایندگان مجلس شبانه روز در تلاش هستند.
متفکر آزاد در پاسخ به این سوال که طرح ساماندهی کارکنان شرکتی در چه مرحله ای قرار دارد؟ اظهار داشت: مصوبه مجلس با توجه به مقاومت دولت توسط شورای نگهبان رد شد و به کمیسیون ارجاع شده است. بعد از بررسی برنامه هفتم نظر کمیسیون ابلاغ می شود.
او ادامه داد: با توجه به نظر کمیسیون مشخص می شود اصرار بر مصوبه شود و یا تغییراتی در مصوبه صورت پذیرد.

 

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط