• کد خبر : 3919
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 24 مهر 1399 - 8:40 ب.ظ
  • اندازه فونت
استاندار آذربایجان شرقی:

شاهد گزارش‌های تکراری ستاد بازآفرینی شهری هستیم

شاهد گزارش‌های تکراری ستاد بازآفرینی شهری هستیم

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت سیاست‌های تولید مسکن بویژه برای اقشار محروم و کم‌درآمد، اقدامات انجام‌شده در این حوزه را در استان ناکافی دانست و گفت:کمبود بودجه و اعتبار دلیل کافی برای کم‌کاری در این حوزه نیست و باید از امکانات خوبی که در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش واژه، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود طرح‌های متعدد برای تولید مسکن، هنوز اقدام عملیاتی قابل توجهی در این حوزه انجام نشده است.

او با اشاره به اینکه در جلسات ستاد بازآفرینی شهری ، شاهد گزارش‌های تکراری هستیم افزود: این ستاد بالاترین مرجع سیاست‌های تولید مسکن در استان است و انتظار داریم که برای سامان‌دهی حوزه مسکن و تأمین مسکن اقشار محروم و کم‌درآمد تدابیر جدی اتخاذ شود.
او در همین زمینه بر گره گشایی مشکلات و تسریع در روند پروژه‌های احداث مسکن بازآفرینی شهری و اقدام ملی مسکن در استان تاکید کرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این زمینه بسیار کمتر از انتظارات است تاکید کرد: کارگروهی در این خصوص تشکیل شود تا با تدبیر، جدیت و سخت کوشی کار‌ها را پیش ببرد.

پورمحمدی افزود: سیاست‌های مسکن برای نیازمندان دو وجهی است چرا که هم سرپناه است و هم در این وضعیت اقتصادی دارایی است از این رو باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات موجود در این زمینه را حل کنیم.

خبرهای مرتبط