• اندازه فونت
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز:

ساختمان آتش نشانی موزه آب و آتش می شود

ساختمان آتش نشانی موزه آب و آتش می شود

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر گفت: در راستای توسعه گردشگری در شهر تبریز، ساختمان مرکزی آتش نشانی به موزه آب و آتش تبدیل می شود.

به گزارش واژه، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر در حاشیه یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان گفت: سرمایه گذاری موتور محرکه مدیریت شهری بوده که در چند سال گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.

او افزود: در دوره ششم شورای شهر پروژه هایی که راکد مانده بودند در اولویت قرار گرفتند تا گره گشای مشکلات مختلف باشند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری اتمام پروژه نیمه تمام مقبره الشعرا را اقدام بزرگ فرهنگی دانست و اظهار داشت: امیدواریم با اتمام این پروژه و تعین تکلیف سوله های قدیمی ارتش که در دوره قبل شورای شهر تبریز آزاد سازی شده بتوانیم گام های مهمی در حوزه فرهنگ و گردشگری برداریم.

زغفرانچیلر خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای شورای دوره ششم تخلیه عمارت شهرداری است که بعد از مرمت به کاخ موزه شهرداری تبدیل خواهد شد.

او ادامه داد: اختصاص بودجه برای تملک خانه های تاریخی و قدیمی، تبدیل اداره مرکزی آتش نشانی به موزه آب و آتش، سنگفرش کردن پیاده راه میدان ساعت تا بانک ملی از دیگر اقداماتی است که در راستای توسعه گردشگری در شهر تبریز توسط شهرداری صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه وظیفه اصلی در حوزه توسعه گردشگری بر عهده شهرداری نیست اظهار داشت: تلاش کردیم تا با برگزاری جشنواره های مختلف و ایجاد رویدادهای مختلف تبریز را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری به کشور معرفی کنیم.

او گفت: مهم ترین همایش در حوزه ادبیات، همایش شمس و مولانا است که به زودی برگزار خواهد شد.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط