• کد خبر : 3562
  • اقتصادی
  • تاریخ انتشار : 22 شهریور 1399 - 9:52 ب.ظ
  • اندازه فونت

تعلیق کارت بازرگانی زنجیره تامین را با چالش مواجه می‌کند

تعلیق کارت بازرگانی زنجیره تامین را با چالش مواجه می‌کند

نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریزگفت: تعلیق کارت بازرگانی صادر کننده در فصل صادرات می‌تواند زنجیره تامین در بخش‌‎های مختلف اقتصادی را دچار چالش‌های جبران نشدنی کند.

به گزارش واژه، عباس کمالی نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز  در جلسه ستاد تسهیل صادرات در اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به این که فصل صادرات انگور و کشمش است و مسئولان امر باید حمایت‌های لازم را از صادرکنندگان محصولات کشاورزی به عمل آورند؛ اظهار امیدواری کرد: مشکلات صادرکنندگان به منظور صادرات محصولاتشان با تدبیر مسئولان کشوری و استانی رفع شود.

او با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همکاری بین سازمان‌ها، نهاد‌ها و تشکل‌ها اقتصادی استان در بهبود وضعیت اقتصادی استان، اظهار امیدواری کرد: از موازی کاری موجود در بین تشکل‌های اقتصادی استان به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی استان در راستای توسعه همه جانبه استان جلوگیری شود.

او  با قدردانی از فعالان اقتصادی استان در خصوص رفع تعهدات ارزی خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید با اخذ تضمین‌های لازم امکان صادرات محصولات کشاورزی و سایر تولیدات استان در این فصل کاری را مهیا کنند.

او ارزش گذاری غیر واقعی بر محصولات و کالا‌های صادراتی را از دیگر مشکلات فعالان اقتصادی و صادرکنندگان خواند و اظهار امیدواری کرد: با اقدامات مسئولان گمرکی این بخش از مسائل فعالان اقتصادی رفع شود.

خبرهای مرتبط