• اندازه فونت
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

تخلیه عمارت ساعت خواست شهروندان است/دسترسی به ساختمان جدید تسهیل می شود

تخلیه عمارت ساعت خواست شهروندان است/دسترسی به ساختمان جدید تسهیل می شود

شهرام دبیری گفت: موضوع تخلیه عمارت ساعت شهرداری تبریز درخواست سال های متمادی شهروندان از شهرداری و شورای شهر بود که نهایتا امسال محقق شد.

به گزارش واژه، شهرام دبیری در حاشیه یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی با بیان اینکه خروج از عمارت شهرداری خواست شهروندان بود گفت: از سال های گذشته مردم و اهالی فرهنگ از ما می خواستند این عمارت را تخلیه کنیم و کل مجموعه به عنوان موزه و واحد فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

او افزود: در زمانیکه ساختمان شهرداری در حال احداث بود مسائل مختلف باعث شد که نتوانیم در محدوده شهرداری مرکز ساختمانی برای شورا احداث کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز گفت: ساختمان جدید شورا خارج از شهر نیست و ترافیک این مجموعه تجاری نشان می دهد چقدر تردد به این محل زیاد است.

دبیری با اشاره به برگزاری جلسات شورا در عمارت ساعت گفت: به منظور دیدار و دسترسی شهروندان به نمایندگان شورا اتاق عمارت و صحن جلسات حفظ می شود. هر عضو شورا بخواهد با مردم دیدار کند می تواند از این مجموعه نیز استفاده کند. رئیس شورای شهر تبریز تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان سال مشکلات دسترسی به ساختمان جدید رفع شود.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

 

خبرهای مرتبط