• کد خبر : 12755
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 31 شهریور 1402 - 6:37 ب.ظ
  • اندازه فونت

برد خانگی مس سونگون با طعم صدرنشینی موقت

برد خانگی مس سونگون با طعم صدرنشینی موقت

دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و فرش آرا مشهد با برتری سه بر یک مس به پایان رسیده و این تیم موقتا به صدر جدول این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش واژه، دیدار تیم‌های مس سونگون و فرش آرای مشهد از سری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با برتری سه بر یک مس سونگون به پایان رسید.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز آغاز شده بود، شاگردان محسن حسن زاده علی‌رغم ارائه بازی خوب در مقابل مس سونگون نتوانستند بیشتر از ۸ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارند و حسین سبزی موفق شد در دقیقه هشتم بازی گل اول را برای مس به ثمر برساند. یک دقیقه بعد از این گل مجتبی پارساپور گل دوم مس را وارد دروازه تیم مهمان کرد تا این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان اسماعیل تقی‌پور دنبال شود.

دو تیم در ادامه نیمه نخست در گلزنی ناکام بودند تا اینکه مرتضی عزتی در دقیقه ۱۸ برای مس سونگون و محمدکمیل جاهدی در دقیقه ۱۹ برای فرش آرا گلزنی کردند تا نیمه نخست این بازی با نتیجه سه بر یک به نفع تیم میزبان به پایان برسد. در نیمه دوم دو تیم بیشتر درگیر حواشی بازی بودند و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نتیجه سه بر یک پابرجا باشد.

این دیدار پرحاشیه در نهایت با برتری سه بر یک مس سونگون به پایان رسید.

 

خبرنگار: حامد زاهدی

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط