• کد خبر : 14909
  • سیاسی
  • تاریخ انتشار : 3 بهمن 1402 - 8:35 ب.ظ
  • اندازه فونت

امام جمعه تبریز: مثل کوه پشت استاندار هستیم

امام جمعه تبریز: مثل کوه پشت استاندار هستیم

امام جمعه تبریز از حمایت خود از استاندار جدید آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: مثل کوه پشت استاندار هستیم.

به گزارش واژه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم سه شنبه، سوم بهمن ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ظرف هفت سال گذشته که در تبریز هستم، با چهار استاندار از جمله مرحوم جبارزاده، استاندار اخلاق مدار، خدابخش استاندار متدین، پورمحمدی استاندار فرهیخته و دانشمند و مرحوم سردار خرّم استاندار ولایی و جهادی و انقلابی افتخار همکاری داشتم.

وی با بیان این‌که باید کاری کنیم که همه بعد از رفتن از ما به خوبی یاد کنند، افزود: انصافا آقای خرّم، زحمات زیادی برای استان کشیدند. در زمانی که فرماندهی سپاه عاشورا را برعهده داشتند، در زلزله میانه و سراب و یا سیل آقبلاغ، اولین گروهی بودند که در منطقه حضور یافتند. او  یک مرد جهادی و مرد روزهای بحران بود.

وی ادامه داد: سردار خرّم در حوزه دیپلماسی اقتصادی نیز بسیار فعال بود و با سفرا و کنسولگران کشورهای همسایه دیدار می‌کرد و در رابطه با فعالیت‌های اقتصادی و تجاری کشورهای همسایه اهمیت زیادی قائل بود. به مسئله تجارت بین همسایگان و مسائل فرهنگی توجه خاصی داشت.

آل هاشم با بیان این‌که ما هیچوقت همانند آنکه گذشتگان را فراموش نکردیم، ایشان را هم فراموش نمی‌کنیم، گفت: در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار خرّم، دکتر وحیدی، وزیر کشور به من فرمودند که در اسرع وقت، دکتر رحمتی را به عنوان استاندار معرفی می‌کنیم. قبلا افتخار آشنایی با وی در مشهد را داشتم. بنده بلافاصله به ایشان تماس گرفتم و به ایشان عرض کردم که مثل کوه پشت سر شما هستیم. نگران نباشید. الان هم می‌گویم که دکتر وحیدی و آیت الله رئیسی از آذربایجان نگران نباشید، ما صددرصد پشتیبان استاندار جدید بوده و از او حمایت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دکتر رحمتی، انسانی باهوش و زرنگ است. ما پس از سردار خرّم، استانداری می‌خواستیم که مثل او به مسائل اقتصادی توجه ویژه‌ای داشته باشد و به شکوفایی مسائل اقتصادی استان مسلط باشد. فکر دکتر رحمتی یک فکر اقتصادی است.

وی در خاتمه ضمن تسلیت درگذشت سردار خرّم، استاندار فقید آذربایجان شرقی، گفت: این روز برای همه است و خوشا به حال او که عزتمندانه از دنیا رفت. همه ما انسان‌ها باید آماده رفتن شویم.

در این مراسم ضمن گرامیداشت مرحوم عابدین خرّم، استاندار فقید آذربایجان شرقی، مالک رحمتی به عنوان استاندار جدید معرفی شد.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط