• کد خبر : 9834
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 15 مهر 1401 - 8:17 ب.ظ
  • اندازه فونت

مس رفسنجان ترمز تراکتور را کشید / مس رفسنجان 1 – تراکتور صفر

مس رفسنجان ترمز تراکتور را کشید / مس رفسنجان 1 – تراکتور صفر

بازی مس رفسنجان و تراکتور در چارچوب دیداری از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی همراه شد.

به گزارش واژه، تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور از ساعت 18 امروز در هفته هشتم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که  این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی تمام شد.

رفسنجانی‌ها با این برد 12  امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کردند. مس با برتری برابر تراکتور رکورد شکست ناپذیری خود را در این فصل لیگ برتر حفظ کرد.
شاگردان قربان بردیف نیز با این باخت 11 امتیازی مانده و به رتبه هفتم سقوط کردند. این تیم پس از سه پیروزی متوالی سومین باخت خود در فصل جدید را متحمل شد و به این ترتیب فرصت رسیدن به رتبه‌های بالاتر را از دست داد.

شاهین توکلی تک گل مس رفسنجان را در این بازی به ثمر رساند،

مس رفسنجان 1 – تراکتور صفر

ارسال کرنر آذرباد از سمت راست را شاهین توکلی با ضربه سر روانه دروازه تراکتور کرد که توپ بعد از برخورد به زمین و در حالی که اخباری یک تماشاگر بود، از خط عبور کرده و گل شد.

کارت زرد: 

رضا اسدی ( دقیقه 9) وسید محمد حسینی دقیقه 14 و 52)

کارت قرمز:

سید محمد حسینی 52

تیم داوری: داور: فرزاد منصوری/کمک‌ها: مهدی سیفی – حامد تازه پور/داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر: محمود رفیعی

ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق‌وردی، محمد آقاجان‌پور، سید ابوالفضل رزاق‌پور، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و محمد عبا‌س‌زاده

سرمربی: قربان بردیف

ترکیب تیم مس رفسنجان:

حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، محمد حسین کریم‌زاده، فراز امام‌علی، میثم تیموری، شاهین توکلی، فرشید باقری، محسن آذرباد، جفرسون سیلوا، شیمبا، سید مهدی حسینی

سرمربی:محمد ربیعی

به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام “واژه” بپیوندید.

 

خبرهای مرتبط