• کد خبر : 10055
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 23 بهمن 1401 - 8:10 ق.ظ
  • اندازه فونت

قابلیت جدید واتس اپ از تلگرام الگو می‌گیرد

قابلیت جدید واتس اپ از تلگرام الگو می‌گیرد

پیام‌رسان واتس‌اپ هرچند در بین رقبای خود نتواند عنوان “پرقابلیت‌ترین” را داشته باشد اما قطعا “پرکاربرترین” را به راحتی از آن خود می‌کند.

به گزارش واژه، تلگرام یکی از پرقابلیت و خوش‌قابلیت‌ترین نمونه‌های این زمینه است و Whatsapp تلاش دارد خود را به آن نزدیک کند. به تازگی می‌شنویم که قابلیت جدید واتس اپ از تلگرام الگو می‌گیرد.

قابلیت جدید واتس اپ از تلگرام
به گفته WABetaInfo، واتس‌اپ به زودی پین کردن پیام درون یک چت را اضافه می کند که یکی از ویژگی‌های مفید تلگرام است. آخرین نسخه بتا WhatsApp برای اندروید با شماره 2.23.3.17 در فروشگاه نرم افزاری Play Store اندروید موجود است و در حال آزمایش ویژگی پین کردن پیام است. اگر پیامی پین شده باشد و گیرنده نسخه قدیمی‌تری از برنامه داشته باشد، از کاربر می‌خواهد برای مشاهده و پین کردن پیام‌ها، به آخرین نسخه به‌روزرسانی شود.


پین کردن پیام به کاربران این امکان را می دهد که یک پیام را به بالای یک چت پین کنند. این ویژگی به ویژه در چت‌های گروهی که در آن انتقال اطلاعات به همه اعضا مهم است مفید واقع می‌شود. اگرچه این ویژگی هنوز در حال توسعه است، اما به زودی برای همه کاربران واتس اپ عرضه خواهد شد.

برای کسانی که می خواهند این ویژگی جدید و سایر ویژگی های جدید را قبل از عموم مردم امتحان کنند. توصیه می شود در برنامه بتا WhatsApp ثبت نام کنید.

واتس اپ همچنان ویژگی‌های جدید و مفیدی را برای کاربران خود ارائه می کند. به تازگی آپدیت وضعیت واتس اپ را شاهد بودیم. همچنین حداکثر تعداد عکس‌هایی را که می توان هر بار ارسال کرد، از 50 عدد به بیش از 100 عدد افزایش داده است.

 

 

به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط