• کد خبر : 3707
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 7 مهر 1399 - 7:05 ب.ظ
  • اندازه فونت

دیدار امام جمعه با خانواده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی تبریز

دیدار امام جمعه با خانواده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی تبریز

عصرامروز،نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با خانواده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واژه، حجت الاسلام آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی تبریزگفت:آتش نشانان، مردان آهنینی هستند که در روز‌های حساس، آرامش را به شهروندان هدیه می‌دهند.

او افزود: آتش نشانان برای خلق آرامش وامنیت شهروندان در صحنه‌های مختلف و حساس نقشی موثر دارند.

او با یاد آوری اینکه مرحوم محمد قلیزاده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی تبریز،حادثه آتش‌سوزی بازار بزرگ تبریز نیز نقش محوری ایفا کرد گفت: ایشان مدیر خط مقدم مبارزه با کرونا در تبریز که خبر درگذشتان بر اثر این بیماری خیلی ناراحت کننده بود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: خدمات آتش نشانان تنها بهاطفاء آتش سوزی منحصر نبوده و نجات افراد محبوس از زیر آوار و آسانسورها، در تصادفات، چاه‌ها و کانال ها، مقابله با حیوانات وحشی، از دیگر وظایف آتش نشانان در جامعه است.

حجت الاسلام آل هاشم که صبح امروز هم در ایستگاه مرکزی خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز حضور یافته بود در دیدار جمعی از کارکنان این مجموعه با تاکید بر ضرورت پیشگیری برای جلوگیری از بروز حوادث گفت: آموزش شهروندان و تعیین استاندارد‌های ایمنی برای مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری یکی از وظایف سازمان آتش‌نشانی است که می‌تواند با نظارت دقیق کارشناسان مجرب در این خصوص از بروز حوادث جلوگیری کند.

خبرهای مرتبط