• کد خبر : 15419
  • سیاسی
  • تاریخ انتشار : 9 اسفند 1402 - 9:25 ب.ظ
  • اندازه فونت
رضا علیزاده در همایش انتخاباتی:

نماینده منتخب، نماینده همه مردم است/ بساط خودی و غیر خودی را جمع خواهیم کرد/ در کوتاهترین زمان امکاناتی که از منطقه برده اند را بازمی‌گردانیم

نماینده منتخب، نماینده همه مردم است/ بساط خودی و غیر خودی را جمع خواهیم کرد/ در کوتاهترین زمان امکاناتی که از منطقه برده اند را بازمی‌گردانیم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخاباتی ورزقان و خاروانا گفت: بساط خط کش گذاشتن بین مردم با عنوان خودی و غیر خودی را جمع خواهیم کرد.

به گزارش واژه، رضا علیزاده در جمع حامیانش با بیان اینکه بعد از انقلاب اتحاد و انسجامی که اتفاق افتاده است گفت: این اتحاد و انسجام  مهم‌ترین و البته فرصتی بی ظیر برای توسعه ورزقان و خاروانا است.

او در ادامه با بیان اينکه نتیجه هزینه هایی که در گذشته رخ داده وضعیت امروز است اظهار داشت: با اتحاد امروز می توان تمام موانع و مشکلات را از سر راه برداشت.

او با انتقاد از اقداماتی که در چهارسال گذشته رخ داه گفت: دنبال خط کش گذاشتن بین مردم و خودی و غیر خودی کردن مردم نبوده و نیستم. با رای مردم بساط قصه خودی و غیر خودی را جمع خواهیم کرد. نماینده باید نماینده تمام مردم باشد.

علیزاده اختلاف نظر را لازمه دموکراسی خواند و گفت: در خون من نیست بین مردم دیوار بکشم، مخالف را از حقوقش محروم کنم، اگر این رفتار را بکنیم نمایندگی قطعا ارزش نخواهد داشت.

این کاندیدای مجلس ادامه داد: با همراهی مردم در کوتاهترین زمان ممکن همه امکانات از دست رفته را به منطقه برمی گرداندیم.

او با برشمردن پتانسیل های منطقه گفت: مایه تاسف است نهایت آرزوی جوان ما استخدام در یک مجموعه و کارگری باشد. تلاش خواهیم کرد تمام امکانات لازم برای استعدادها و کارآفرینان جوان منطقه فراهم شود.

علیزاده رای وارداتی و خریداری شده از جاهای دیگر را آفت انتخابات دانست و گفت: برخی افراد از شهرهای اطراف رای خریداری می کنند و این افراد بدون اینکه برایشان مهم باشد چه بر سر منطقه می آيند برای چند هزار تومان رای می دهند.

علیزاده مقابله با رای های وارداتی را فقط اتحاد مردم دانست و گفت: نگذارید آینده منطقه بدست کسانی رقم بخورد که هیچ تعصبی نسبت به منطقه ندارند.

او گفت: با استفاده از پتانسیل هایی که دارین می توانیم ورزقان را شهر نمونه آذربایجان شرقی کنیم.

علیزاده تصریح کرد: به تمام عزیزان توصیه می کنم اخلاق مداری در سرلوحه کار همه باشد. باید تلاش کنیم رفتار شایسته را در جامعه نهادینه کنیم. ترویج بی اخلاقی وضعیت ما را به خط کشی های امروز رسانده است.

علیزاده ادامه داد: تمام کاندیداها و هوادارانشان برای ما محترم اند ولی جای تاسف است برخی هیچ بویی از اخلاق نبرده اند.

او افزود: خبرهای تلخ تلاش برای خرید رای از شهرهای دیگر به گوش ما می‌رسد بسیار تاسف آور است

علیزاده با بیام اینکه برای نماینده شدن حاضر نیستم از دماغ یک نفر یک قطره خون بریزد گفت: متاسفانه برخی می‌خواهند با ایجاد درگیری و تنش در روند برنامه انتخابات اخلال ایجاد کنند که باید جلویشان را یا اخلاق و احترام بگیریم. از بزرگان و دلسوزان منطقه درخواست میکنم روز انتخابات جلوی این افراد را بگیرند.

او در پایان تاکید کرد: انشاالله مردم تلاش خواهند تا با رای قاطع جواب اینها را بدهند و جلوی بساط فساد را بگیرند.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

 

خبرهای مرتبط