• اندازه فونت
توصیف نماینده تبریز از عملکرد مجلس یازدهم:

این مجلس خودش را به توپ بست

این مجلس خودش را به توپ بست

احمد علیرضا بیگی گفت: با عملکردی که نمایندگان در این دوره از خودشان نشان دادند شبیه این بود که مجلس خودش را به توپ بست.

به گزارش واژه، احمد علیرضا بیگی در بازدید از غرفه این پایگاه خبری در یازدهمین نمایشگاه مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان با انتقاد از عملکرد مجلس یازدهم گفت: مجلس فعلی متاسفانه در بسیاری از موارد اختیار قانون گذاری اش را به دیگران واگذار کرده است.

او افزود: این اقدام نشان می دهد مجلس خودش به اینکه در راس امور است باور ندارد چه برسد به دیگرانی که خارج از مجلس آن را رصد می کنند. مجلس با اقداماتی که انجام داده عملا مانند این است که خودش را به توپ بسته است.

این نماینده مجلس در خصوص آخرین وضعیت پرونده خودروهای واگذار شده به نمایندگان مجلس، که برای اولین بار توسط خود او افشا شد، گفت:  رئیس مجلس در 14 اردیبهشت به کمیسیون اصل 90 ماموریت داد خودروهایی که به مجلس و غیر مجلس واگذار شده را مورد بررسی قرار دهد. از آن موقع تا امروز حدود 6 ماه گذشته ولی متاسفانه مجلسِ مدعیِ شفافیت هنوز نتوانسته گزارشی به مجلس و مردم بدهد.

بیگی با بیان اینکه در ماجرای افشای واگذاری رانت آلود خودروها، در اقدامی عجیب و مفتضحانه 40 روز میکروفون او را بسته نگه داشتند اظهار داشت: 40 روز امکان اثرگذاری  نماینده مردم آذربایجان را سلب کرده بودند که در این مورد نامه محکمی خطاب به رئیس مجلس نوشتم و البته با فشار مردم و افکار عمومی مجبور شدند این سامانه را باز کنند.

او گفت: انتظار ما این بود که بعد از این مدت بیایند جواب مناسبی به مردم بدهند البته انتظار اصلی از خود نمایندگان است که حداقل از آبروی خودشان دفاع کنند و مصرانه از رئیس مجلس بخواهند که ماجرا را شفاف کنند.

 

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط