• کد خبر : 12373
  • اقتصادی
  • تاریخ انتشار : 16 شهریور 1402 - 1:16 ب.ظ
  • اندازه فونت

پرداخت بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان شرقی

پرداخت بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان شرقی

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بانک کشاورزی استان امسال ۱۲ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال به هفت هزار و ۵۶۴ نفر تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت کرد.

به گزارش واژه،جواد صمدی، اظهار کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در بخش خدمات تسهیلات خرد کشاورزی با سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای ۲هزار و ۵۵ نفر بوده است.

وی افزود : از دیگر بخش های اولویت دار بخش کشاورزی مکانیزاسیون، صنایع و ادوات کشاورزی و صنایع دستی است که بانک کشاورزی در این مدت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال به یکهزار و ۴۵ نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

وی همچنین گفت: بخش دام و طیور یکی دیگر از بخش کشاورزی است که با ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به ۸۶۴ متقاضی بیشترین تسهیلات را ارایه کرده است.

صمدی بیان کرد: در بخش زراعت نیز ۲هزار میلیارد ریال به یکهزار و ۸۸۴ نفر و در بخش باغداری ۷۴۰ میلیارد ریال به ۹۲۲ نفر تسهیلات پرداخت کردند.

وی همچنین اظهار کرد: امسال یکهزار و ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری با نرخ سود چهار درصد پرداخت شده که از این میزان یکهزار میلیارد ریال به ۴۸۲ نفر به عنوان تسهیلات ازدواج و ۱۳۳ میلیارد ریال به ۲۱۳ نفر برای تسهیلات فرزندآوری ارایه شده است.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط