• کد خبر : 11116
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 31 تیر 1402 - 1:00 ب.ظ
  • اندازه فونت

مرکز همایش‌های بین المللی خاوران تبریز با رفع نواقص، تکمیل می‌شود

مرکز همایش‌های بین المللی خاوران تبریز با رفع نواقص، تکمیل می‌شود

شهردار تبریز از رفع نواقص مرکز همایش‌های بین المللی خاوران خبر داد و گفت: تا ۱۵ روز آینده موتورخانه این مرکز تکمیل و استفاده از سیستم سرمایش و گرمایشی مقدور خواهد شد.

به گزارش واژه، یعقوب هوشیار در بازدید از مرکز همایش‌های بین المللی خاوران در قالب سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز اظهار کرد: برای تکمیل و رفع نواقص این مرکز همایش‌ها در سال جاری قراردادی بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان منعقد شده و ۴۰ درصد از این میزان اعتبار پروژه تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه موتورخانه، دو طبقه پارکینگ و سقف مرکز در دست اجراست، خاطرنشان کرد: موتورخانه و سیستم‌های گرمایش و سرمایشی مرکز همایش‌های بین‌المللی خاوران تا ۱۵ روز آینده تکمیل می‌شود.

هوشیار تصریح کرد: مرکز همایش‌های بین المللی تبریز یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی شمالغرب کشور بوده و کانونی کم نظیر برای اهالی فرهنگ و هنر تبریزی است. با توجه به استقبال و حمایت‌های بی دریغ جامعه فرهنگی استان و تبریز، می‌توان یادآور شد مرکز همایش‌ها به‌عنوان نگین مراکز فرهنگی استان عمل کرده و مورد اعتماد قرار گرفته است.

گفتنی است، سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی خاوران با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۵۰۰ نفر برای برنامه‌های متنوعی فرهنگی شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط