• کد خبر : 14729
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 4 دی 1402 - 1:05 ب.ظ
  • اندازه فونت

پرواز اجاره بها در سهند / اجاره واحدهای تجاری سهند از تبریز سبقت گرفت

پرواز اجاره بها در سهند / اجاره واحدهای تجاری سهند از تبریز سبقت گرفت

بر اساس مشاهدات میدانی و گزارش مخاطبان این رسانه از شهر سهند، مالک مرکز تجاری تفریحی خدماتی پروما در شهر جدید سهند اقدام به افزایش اجاره بها‌ی واحدهای تجاری به صورت غیر متعارف کرده است.

به گزارش واژه، شهر سهند که روزگاری به عنوان شهری جدید برای اقشار متوسط جامعه ساخته شده بود و امیدی برای زندگی و کسب و کار قشر پایین جامعه به شمار می‌رفت امروزه با قیمت های بسیار نجومی مواجه شده است.

در عجیب ترین اتفاق اخیراً مالک یکی از مجتمع های تجاری مشهور در شهر سهند اقدام به تعیین اجاره بها در قراردادهای جدید کرده است.

افزایش ۱۰۰ تا ۳۰۰ درصدی اجاره‌ها مبلغی معادل ۲۰ تا ۶۰ میلیون تومان را روی دست موجران این مجتمع گذاشته است. این در حالیست که بر اساس قرارداد قبلی موجران مبلغی معادل ۵ الی ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت می‌کردند.

گرچه طبق قانون افزایش اجاره‌بها بیش از درصد معین قانونی که به نسبت تورم جامعه جرم تلقی می‌شود اما تاکنون اقدامی برای لغو قراردادهای جدید این مجموعه از طرف نهادهای مختلف اعلام نشده است.

براساس مطالب ارسالی مخاطبین به واژه صاحبین این مجتمع اعلام می‌کنند اگر با قیمت های جدید موافق نیستید اقدام به تخلیه واحد کنید چون مشتری که موافق اجاره ها باشد وجود دارد.

پایگاه خبری تحلیلی واژه آمادگی دارد ضمن همکاری با تمام دستگاه‌ها و مالکان مجموعه تجاری یاد شده نسبت به انتشار نظرات و جوابیه های صادر شده جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی را دارد.

 

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط