• اندازه فونت

پرشورها امیدوار به طلسم شکنی با خمز در اصفهان/ آمار ناامیدکننده تراکتور در هفته‌های اول لیگ

پرشورها امیدوار به طلسم شکنی با خمز در اصفهان/ آمار ناامیدکننده تراکتور در هفته‌های اول لیگ

تیم فوتبال تراکتور در حالی لیگ بیست و سوم را با دیدار خارج از خانه مقابل سپاهان مدعی آغاز می‌کند که این تیم آمار ناامیدکننده‌ای در دیدارهای هفته نخست خود در ادوار گذشته لیگ برتر فوتبال داشته و پرشورها امیدوار به طلسم شکنی با خمز در اصفهان هستند.

پایگاه خبری واژه – حامد زاهدی: تراکتور در مجموع دیدارهای هفته نخست که در 15 دوره حضورش در لیگ برتر فوتبال تجربه کرده، 7 بار مقابل حریفان خود متوقف‌شده و 7 بار تن به شکست داده است. سرخ پوشان تبریزی تاکنون تنها یک برد در هفته اول کسب کرده‌اند و در آغاز لیگ بیست و سوم امیدوار به طلسم شکنی با خمز در اصفهان هستند.

گل گهر گربه سیاه تراکتور در هفته‌های اول/ 4 تیم دو بار به مصاف تراکتور رفته‌اند

تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان تاکنون دو بار در هفته‌های اول لیگ به مصاف هم رفته‌اند که سهم تراکتور در این دو دیدار، تحمل دو شکست بوده است. سیرجانی‌ها در لیگ بیست و یکم و لیگ بیست و دوم به ترتیب با نتایج 4 بر یک و 2 بر یک مقابل تراکتور به پیروزی رسیده‌اند تا شروع هیجان‌انگیزی در لیگ تجربه کنند. نکته قابل‌توجه در رابطه با تقابل تراکتور و گل گهر سیرجان در هفته‌های اول، میزبانی سیرجانی‌ها از تراکتور بوده و سرخ پوشان دو شکست خارج از خانه تجربه کرده‌اند.

همچنین تیم پرسپولیس در هفته‌های اول لیگ دهم و سیزدهم حریف تراکتور بوده که هر دو بازی به میزبانی پرسپولیس و با برتری یک بر صفر به پایان رسیده است.

تیم فوتبال صبای قم هم یکی از تیم‌هایی است که 2 بار در هفته‌های اول به مصاف تراکتور رفته و در هر دو بازی به پیروزی رسیده است. تراکتور در هفته اول لیگ نهم و اولین تجربه خود بعد از حضور مجدد در لیگ برتر مهمان صبای قم بود که این بازی با برتری 2 بر یک تیم میزبان به پایان رسید. تراکتور و صبا در هفته نخست لیگ یازدهم نیز در تبریز به مصاف هم رفتند که صبا در این بازی هم با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت.

استقلال خوزستان دیگر تیمی است که تاکنون دو بار در هفته‌های اول به مصاف تراکتور رفته و توانسته یک برد و یک تساوی مقابل سرخ‌پوشان تبریزی کسب کند. این تیم در هفته اول لیگ شانزدهم مهمان تراکتور بود که توانست یک امتیاز از تبریز به ارمغان ببرد اما در فصل بعدی و لیگ هفدهم، دو تیم شرایط متفاوتی تجربه کردند و دیدار استقلال خوزستان با تراکتور با برتری یک بر صفر استقلال در خوزستان به پایان رسید.

هت‌تریک تراکتور و نفت مسجدسلیمان در تساوی بدون گل

نفت مسجدسلیمان رکورددار تقابل با تراکتور در هفته‌های اول است. این تیم در مجموع 3 بار در هفته‌های نخست لیگ‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم به مصاف تراکتور رفته که ماحصل این 3 دیدار، سه تساوی بدون گل بوده است. تراکتور در دوره‌های هجدهم و نوزدهم مهمان نفت مسجدسلیمان و در لیگ بیستم میزبان این تیم بود.

سه تساوی بدون گل دیگر و فقط یک برد

علاوه بر نتایجی که پیش از این به آن‌ها اشاره شد، تراکتور سه تساوی دیگر و تنها یک برد در هفته‌های نخست لیگ برتر فوتبال کسب کرده است. این تیم در هفته اول نخستین دوره لیگ برتر فوتبال کشور به تساوی بدون گل مقابل پاس بسنده کرد. دیدار تراکتور و سایپا البرز در هفته اول لیگ دوازدهم نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. در لیگ پانزدهم نیز تقابل تراکتور و نفت تهران با تساوی بدون گل همراه بود.

همچنین تراکتور در 15 دوره قبلی حضورش در لیگ برتر فوتبال کشور تنها موفق به کسب یک برد در هفته اول شده است که آن‌هم به دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در لیگ چهاردهم بازمی‌گردد. جایی که سرخ‌پوشان تبریزی با نتیجه 2 بر یک مقابل مهمان خود به برتری رسیدند.

آمار ناامیدکننده تراکتور در هفته‌های نخست

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، تراکتور پیش از این در 15 دوره لیگ برتر حضور داشته است. این تیم در مجموع 15 دیداری که در هفته‌های نخست به مصاف حریفانش رفته، تنها یک برد کسب کرده، 7 بار به تساوی رضایت داده و 7 شکست متحمل شده است. بر این اساس سرخ‌پوشان تبریزی از مجموع 45 امتیاز ممکن در هفته‌های اول فقط 22.22 درصد امتیازات یعنی 10 امتیاز کسب کرده‌اند تا آمار ضعیف و ناامیدکننده‌ای را ثبت کنند.

پرشورها امیدوار به طلسم شکنی با خمز در اصفهان

تراکتور با سرمربی محبوب و اسپانیایی خود برای نخستین بار در هفته نخست لیگ برتر فوتبال به مصاف تیمی از اصفهان می‌رود. با توجه به دیدارهای هیجان‌انگیز و حساس تراکتور و سپاهان در سال‌های گذشته و رقابت این دو تیم برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم، هواداران تراکتور امیدوار هستند تیمشان این بار بتواند شروع خوبی در مسابقات لیگ برتر فوتبال داشته باشند.

دیدار تراکتور با سپاهان علاوه بر حساسیت‌های ذاتی خود، از این جهت برای تراکتوری‌ها حساسیت بیشتری دارد که این تیم با برد در هفته نخست لیگ بیست و سوم می‌تواند طلسم نبردن و ناکامی در بازی‌های ابتدایی لیگ به ویژه در بازی‌های خارج از خانه را بشکند.

تراکتور در مجموع 15 دیداری که در هفته‌های نخست دوره‌های قبلی لیگ برتر فوتبال کشور داشته، 9 بار در خارج از خانه به میدان رفته که ماحصل آن 6 باخت و 3 تساوی بوده است. بنابراین سرخ‌پوشان به دنبال کسب 3 امتیاز حساس اول فصل مقابل سپاهان هستند و این برد از جهات مختلف برای پرشورها حائز اهمیت است.

سرخ‌پوشان تبریزی 6 بار نیز در خانه به مصاف حریفان هفته اول خود رفته‌اند که ماحصل آن یک برد، 4 تساوی و یک شکست بوده است.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط