• کد خبر : 14933
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 5 بهمن 1402 - 10:10 ب.ظ
  • اندازه فونت

وکلای مردم پاسخگوی افکار عمومی باشند/ آیا استیضاح شهردار جوان کلید میخورد؟

وکلای مردم پاسخگوی افکار عمومی باشند/ آیا استیضاح شهردار جوان کلید میخورد؟

نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر باید پاسخگوی سئوالات و شبهات در افکار عمومی باشند.

به گزارش واژه، شورای اسلامی شهر تبریز عصر امروز و بعد از اتفاقات روز گذشته که در پی بارش برف در شهر تبریز رخ داده بود با درخواست ۶ تن از اعضا جلسه فوق العاده تشکیل داد.

این جلسه بدلیل عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر تبریز به حد نصاب نرسید و یعقوب هوشیار شهردار تبریز با قهر و‌ توهین به رییس جلسه، جلسه شورا را ترک کرد.

طیف موافق شهردار تبریز در این جلسه حاضر نشدند و‌ همین امر باعث شد جلسه از رسمیت بیافتد. حال باید دید اعضای شورای اسلامی شهر که با رای مردم شهر تبریز پا به عمارت شهرداری گذاشته اند چگونه جوابگوی افکار شهروندان تبریز خواهند بود که طی روز و شب گذشته با گرفتاری در برف ساعت های متمادی در خیابان های تبریز معطل شده و متحمل خسارات مادی و روانی شده اند.

فریدون بابایی اقدم ‌عضو فعال دور قبل شورای اسلامی شهر تبریز که این دوره تقریبا در انزوا به سر می برد در جلسه غیر رسمی امشب خواستار استیضاح شهردار تبریز شده است.

عدم حضور اعضای موافق شهردار تبریز در جلسه امروز شورای شهر تبریز به نوعی توهین به شهروندان تبریزی بود چراکه قرار بود در جلسه امروز شورای شهر دلایل عدم مدیریت شهرداری تبریز در بحث بحران روز گذشته و برنامه های پیش رو این مجموعه مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط