• کد خبر : 13514
  • سیاسی
  • تاریخ انتشار : 27 مهر 1402 - 1:14 ب.ظ
  • اندازه فونت

وتوی قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی بیانگر حاکمیت نظام صددرصد ظالمانه‌ بر جهان است

وتوی قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی بیانگر حاکمیت نظام صددرصد ظالمانه‌ بر جهان است

رئیس‌جمهور با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در نوار غزه گفت: وتوی قطعنامه‌ای که برای جلوگیری از بمباران رژیم صهیونیستی پینشهاد شده بود، بیانگر حاکمیت نظام صددرصد ظالمانه‌ بر جهان است.

به گزارش واژه، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در آیین بزرگداشت دستاوردهای نظام بهداشت کشور که پیش از ظهر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: این روزها، روزهای سختی برای امت اسلامی و مردم جهان است که شاهد جنایات هولناکی از طرف مستکبران عالم و نظام سلطه و در راس آنها آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه جنایات این روزها  نسبت به همه ناروا است اما نسبت به کودکان

بسیار نارواتر و حزن‌آورتر است و اندوه و خشم همه را برمی‌انگیزد، تصریح کرد: نفرتی که در همه ملت‌ها با همه عقاید و گویش‌ها نسبت به نظم ناعادلانه جهانی ایجاد شده به این خاطر است که می‌بینند جای مظلوم و ظالم در حال عوض شدن است.

رئیس‌جمهور گفت: وقتی در شورای امنیت سازمان ملل برای جلوگیری از بمباران‌ها از ناحیه نظام سلطه قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی پیشنهاد می‌شود، وتوی این قطعنامه بیانگر حاکمیت نظام صددرصد ظالمانه‌ بر جهان است.

رئیسی گفت: پرچمی که نظام اسلامی برافراشته، پرچم دفاع از مظلوم و زن و کودکی است که امروز خون‌شان به خاطر سلطه‌طلبی و استکبار نظام سلطه روی زمین ریخته می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه مدعیان مدنیت و تمدن غربی ببینند آنچه امروز در فلسطین اجرا می‌شود، جلوه‌ای از تمدن و آزادی غربی است، تاکید کرد: ما این فاجعه انسانی و نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت که به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد را محکوم می‌کنیم و معتقدیم این جنایات نظم کنونی جهان را به هم خواهد ریخت و به برکت خون شهیدان، نویدبخش نظام عادلانه‌ای در جهان خواهد بود.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط