• کد خبر : 13356
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 22 مهر 1402 - 12:03 ق.ظ
  • اندازه فونت
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز:

هنوز گام های اول را بر می داریم

هنوز گام های اول را بر می داریم

سومین اجلاسیه مجمع روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان ها و ششمین اجلاسیه شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی که به میزبانی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش واژه، غلامرصا احمدی در حاشیه این نشست گفت: این اجلاسیه ها به جهت بهره گیری از تجربیات و تبادل نظرها در تمام ابعاد مدیریت شهری به خصوص در سطح اجرا، نظارت، قانون گذاری و همچنین به منظور برقراری یک ارتباط منظم و مستمر بین کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی که در این راستا مبادله اطلاعاتی که صورت می گیرد، یافته هایی که تبادل میشود، مسائل مشترکی که بررسی میشود و راهکارهای خوبی بتوانیم در سطح کشور اجرا کنیم دارای ارزش و اهمیت است.

وی ادامه داد: این اجلاسیه ها برای اتخاذ تصمیمات مشترک و هماهنگ و همچنین پیگیری کردن این تصمیمات از مراجع ذیربط بستر مناسبی است و هم ارتباط خوبی بین رئیس کمیسیونها ایجاد کرده و هم تجربیات و یافته های خودمان را انتقال میدهیم و علاوه بر آنها یک انسجام و هم افزایی خوبی برای اتخاذ تصمیمات مشترک شکل میگیرد بعضی مسائل در پنل های تخصصی مباحث به اشتراک گذاشته میشود و هر کسی تجربیات برنامه ها و نظریات خودش را در آنجا مطرح می کند .

وی افزود: در کنار آن طی این نشست و برخاست ها و همین سؤال و جواب هایی که با یکدیگر میکنیم باز هم همان انتقال و تبادل تجربیات صورت گرفته است و حتی بعد از بازگشت از اجلاسیه هم این ارتباط و تبادل بین اعضا همچنان جریان دارد. با وجود این هنوز در حال برداشتن گام های اول هستیم و میتوانیم بهتر از این هم عمل کنیم و دستاوردهای بزرگتری از این قبیل برنامه ها و اجلاسیه ها داشته باشیم.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط