• کد خبر : 9149
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 22 اسفند 1400 - 11:40 ق.ظ
  • اندازه فونت

نگاهی به عملکرد کادرفنی ماشین‌ سازی؛ برتری شاگردان علی ابراهیمیان در نیمه مربیان

نگاهی به عملکرد کادرفنی ماشین‌ سازی؛ برتری شاگردان علی ابراهیمیان در نیمه مربیان

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز علی‌رغم کسب نتایج ضعیف و قعرنشینی در لیگ دسته یک، عملکرد قابل قبولی در نیمه دوم ارائه دادند.

به گزارش واژه، تیم فوتبال ماشین‌ سازی تبریز به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکن خارجی سال‌های گذشته خود، با پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو شد و این اتفاق باعث شد تا قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور این روزها وضعیت چندان خوشی نداشته باشد.

این تیم در لیگ دسته یک مربیان متعددی به خود دید. علیرضا اکبرپور، احد رشتبر، مسعود حیدرزاده به ترتیب سرمربیان این تیم تبریزی بودند. در حال حاضر نیز علی ابراهیمیان مربی سابق تیم تراکتور هدایت این تیم را برعهده دارد.

البته در خصوص نتایج ضعیف ماشین‌سازی نمی‌توان به کادرفنی و بازیکنان این تیم خرده گرفت. سومدیریت مدیران در این مدت باعث شده است تا یاشیل ماشین تبریز با بدترین روزهای خود روبه‌رو شود. به‌گونه‌ای که این تیم برای رفتن به دیدارهای خارج از خانه خود با مشکلات عدیده‌ای از بابت پرداخت پول اتوبوس حتی برای سفرهای طولانی مواجه شده است.

اما با نگاهی کوتاه به آمار این تیم به‌ خوبی می‌توان متوجه شد علی ابراهیمیان و کادر فنی‌اش عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند. در این بین اصلی‌ترین موضوع عملکرد جالب توجه ماشین‌ سازی در نیمه دوم که نیمه مربیان نامیده می‌شود، می‌باشد.

در دیدارهای هفته دوازدهم مقابل خیبرخرم‌آباد، هفته سیزدهم مقابل استقلال ملاثانی، هفته پانزدهم مقابل ملوان بندرانزلی (صدرنشین لیگ دسته یک)، هفته شانزدهم مقابل آرمان‌گهر، هفته هجدهم مقابل شهرداری همدان، هفته نوزدهم مقابل رایکا بابل و هفته بیست‌ویکم مقابل مس کرمان، شاگردان علی ابراهیمیان توانستند در نیمه دوم بادتغییر بازی به تساوی یا به حداقل رساندن گل‌های خورده عملکرد نسبتا بهتری داشته باشند.

معرفی امیر شهیم بازیکن 18 ساله و بومی تبریزی به عنوان آقای گل لیگ دسته یک می‌تواند یکی دیگر از عملکرد مناسب کادرفنی ماشین‌سازی باشد. “یاشیل ماشین” تا زمان بهبود شرایط مالی و مدیریت این باشگاه روزهای سختی خواهد داشت و امید است مسئولان ارشد استانی و شهری فکری اساسی برای این باشگاه ریشه‌دار داشته باشند.

خبرهای مرتبط