• کد خبر : 13398
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 23 مهر 1402 - 8:22 ب.ظ
  • اندازه فونت
سرمربی حافظ ساری:

نمی‌خواستیم مقابل مس به میدان برویم اما جوانمردانه بازی کردیم

نمی‌خواستیم مقابل مس به میدان برویم اما جوانمردانه بازی کردیم

سرمربی تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری با اشاره به مشکلات این تیم گفت: قصد نداشتیم مقابل مس سونگون به میدان برویم اما آمدیم و بازی جوانمردانه‌ای هم ارایه کردیم.

به گزارش واژه، مهدی نعمتی، سرمربی تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری پس از شکست ۶ بر یک تیمش مقابل مس سونگون ورزقان در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی برابری نبود و ما به علت خستگی زیاد، توان فنی بالایی را ارایه ندادیم.
وی افزود: علی‌رغم اینکه می‌توانستیم در موقعیت‌های که داشتیم در ابتدای نیمه دوم گل‌های خورده را جبران کنیم اما متاسفانه نتوانستیم ضربات آخر را خوب بزنیم و تیم حریف هم آن قدر با تجربه بود که از سهل‌انگاری‌های ما نهایت استفاده را کرده و از نظر نتیجه تیم ما را به بهترین وجه تنبیه کند.
نعمتی در رابطه با مشکلات تیمش و حضور دیرهنگام حافظ ساری در تبریز خاطرنشان کرد: ما مشکلات خاصی داشتیم و تیم‌ ما‌ تا هفته پیش از نظر مالی هنوز یک ریال پرداختی نداشت. متاسفانه مسئولان شهری و استانی نتوانستند این تیم را از نظر مالی تامین کنند تا حداقل‌های لازم برای یک تیم مهیا شود.
سرمربی تیم فوتسال حافظ ساری ادامه داد: یک مالک شخصی آمده و سرمایه‌گذاری کرده اما تامین هزینه‌ها دیگر از توان وی خارج است. در دیدار با مس هم نمی‌خواستیم به تبریز سفر کنیم و امروز صبح به این شهر آمدیم.
وی در پایان گفت: با خستگی سفر، یاس و ناامیدی آمدیم اما آمدیم تا بازی کنیم و تماشاگران هم لذت ببرند. تا جایی که توانستیم و توان فنی و نیمکت‌مان اجازه می‌داد سعی کردیم بازی خوب و جوانمردانه ارایه کنیم. همان‌طور که دیدید، ما تعداد خیلی کمی توانستیم در طول بازی تعویض کنیم.

خبرنگار: حامد زاهدی

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط