• کد خبر : 14721
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 29 آذر 1402 - 2:34 ب.ظ
  • اندازه فونت

مقابله با بی حجابی و بی عفتی در اولویت پلیس قرار دارد

مقابله با بی حجابی و بی عفتی در اولویت پلیس قرار دارد

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: مقابله با بی حجابی و بی عفتی در اولویت پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: مقابله با بی حجابی و بی عفتی در اولویت پلیس قرار دارد.

به گزارش واژه،سردار علی محمدی در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سراب با اشاره به تلاش شبانه روزی جدیت و همکاری پرسنل انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: فراجای استان در حوزه مقابله با سرقت و برخورد جدی با اراذل و اوباش اقدامات خوبی انجام داده و یکی از موفق‌ترین استان‌ها در سطح کشور است.

وی با اشاره به آمار بالای جان باختگان در تصادفات جاده‌ای افزود: در این راستا اصلاح نقاط حادثه خیز استان، اجرای کارهای فرهنگی و همت و همراهی مردم ضروری است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مقابله با بی حجابی و بی عفتی در اولویت و دستور کار پلیس قرار دارد گفت: ارسال ۵۰ هزار پیامک تذکر به افراد بی حجاب در داخل خودروها، توقیف هزار و ۵۰۰ خودرو، حضور در ۱۰ نشانگاه در کلانشهر تبریز، احضار، ابلاغ، اخطار و پلمب کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند از مهمترین اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب نیز با بیان اینکه وظیفه پلیس حراست از ناموس مردم و دفاع از امنیت کشور است گفت: ۲۶ نهاد و دستگاه اجرایی مسئولیت برخورد با بی حجابی را عهده دار هستند.

جهانی فرماندار سراب نیز با قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی در تأمین امنیت گفت: امنیت پایدار در سراب مدیون از جان گذشتگی نیروی انسانی توانمند، انقلابی و مقتدر پلیس در این شهرستان است.

در پایان این مراسم از زحمات ۳ ساله سرهنگ علی اسدیان قدردانی شد و سرهنگ مرتضی فراقی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سراب معرفی شد.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط