• کد خبر : 12133
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 6 شهریور 1402 - 8:27 ب.ظ
  • اندازه فونت
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال؛

مس سونگون از سد سفیر گفتمان گذشت

مس سونگون از سد سفیر گفتمان گذشت

دیدار تیم‌های مس سونگون و سفیر گفتمان با برتری ۴ بر یک مس به پایان رسید.

به گزارش واژه، تیم فوتسال مس سونگون که در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به مصاف سفیر گفتمان رفته بود، توانست این تیم را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ امروز – دوشنبه در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد، مس شروع طوفانی داشته و در دقیقه دوم توسط بلال اسمعیلی به گل رسید. حملات بازیکنان مس برای رسیدن به گل‌های بعدی ادامه داشت و بهروز عظیمی در دقیقه ۵ بازی موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه سفیر گفتمان کند.

ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و تیم مهمان نیز فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما تیرک دروازه و علیرضا صمیمی اجازه گلزنی به بازیکنان سفیر گفتمان را نداد تا نیمه اول بازی با برتری ۲ بر صفر مس به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم نیز مس سونگون غافلگیر شده و در دقیقه ۲۲، الیاس براتی گل اول سفیر را وارد دروازه علیرضا صمیمی کرد. در ادامه نیز علی آقا احمدی در دقیقه ۲۹ گل سوم مس را وارد دروازه شاگردان رضا زرخانلی کرد. در حالی که بازیکنان سفیر در تلاش برای گلزنی و جبران گل‌های خورده بودند، علیرضا صمیمی با شوتی از راه دور، دروازه خالی تیم مهمان را باز کرد تا این بازی با برتری ۴ بر یک مس سونگون به پایان برسد.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط