• کد خبر : 14907
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 3 بهمن 1402 - 8:48 ب.ظ
  • اندازه فونت
جام ملت های آسیا

صعود قاطعانه ایران به مرحله یک هشتم نهایی / ایران ۲ – امارات 1

صعود قاطعانه ایران به مرحله یک هشتم نهایی / ایران ۲ – امارات 1

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با برتری ۲ بر 1 ایران به پایان رسید.

به گزارش واژه، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آجوکیشن سیتی قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

در این بازی 3 گل ایران با VAR مردود شد و یک پنالتی هم به سود امارات گرفته شد که بیرانوند مهار کرد.

پیش از آغاز این دیدار ایران با ۶، امارات با ۴، فلسطین با یک و هنگ کنگ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه C قرار گرفته بودند. با وجود پیروزی ۳ بر صفر فلسطین مقابل هنگ کنگ، امارات با تفاضل گل بهتر در رده دوم ایستاد و در دور حذفی حریف تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی شد.

بدین ترتیب تیم ایران با 9 امتیاز از سه بازی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و ساعت 19:30 روز چهارشنبه 11 بهمن در این مرحله رودرروی سوریه قرار خواهد گرفت.

گل‌: مهدی طارمی در دقایق ۲۶ و ۶۵ برای ایران، یحیی الغسانی در دقیقه ۳+۹۰ برای امارات

کارت زرد: صادق محرمی دقیقه ۴۱ و محمد حسین کنعانی زادگان دقیقه ۶۱ از ایران، طحنون الزعابی دقیقه ۵۴ و خالد ابراهیم ۷۲ از امارات

کارت قرمز: –

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی (45- رامین رضاییان)، سامان قدوس (66- امید ابراهیمی)، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی (66- محمد محبی)، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده (66- علیرضا جهانبخش) و سردار آزمون.

ترکیب امارات: خالد عیسی، زاید سلطان، خالد الظنحانی، خالد الهاشمی (74- عبدالله ادریس)، بدر ناصر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی (57- کایا کاندو) عبدالله رمضان، ماجد راشد، علی صالح و یحیی الغسانی.

داور: تانتاشف ایلگیز از ازبکستان

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط