• کد خبر : 15406
  • سیاسی
  • تاریخ انتشار : 6 اسفند 1402 - 9:12 ب.ظ
  • اندازه فونت
علی آجودان زاده، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی:

شفافیت آرا، مجلسی شیشه ای می سازد

شفافیت آرا، مجلسی شیشه ای می سازد

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به مقوله شفافیت اعتقاد راسخ دارم و معتقدم شفافیت آرا، مجلسی شیشه ای می سازد.

به گزارش واژه، علی آجودان زاده، یکی از کاندیداهای دوازدهمین مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، برنامه های بسیاری در حمایت از این قشر فرهیخته در نظر دارم و در صورت راه یابی به مجلس تمامی این برنامه ها را اجرایی خواهم کرد.

وی با اشاره به آثار سوء خشکی دریاچه اورمیه افزود: اولویت اصلی ما احیای دریاچه ارومیه و پیگیری مسائل مربوط به این حوزه است.

آجودان زاده ادامه داد: نمایندگان مجلس باید در تمامی زمینه ها اطلاعات داشته باشند ولی باید در حوزه ای که تخصص دارند فعالیت کنند، بنابراین در صورت موفقیت در انتخابات پیش رو، در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس فعالیت خواهم کرد.

وی با تاکید بر اهمیت شفافیت آرا نمایندگان مجلس گفت: به مقوله شفافیت اعتقاد راسخ دارم و معتقدم شفافیت آرا، مجلسی شیشه ای می سازد. این نامزد مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درباره شفافیت مالی هم باید بگویم، همان خودرو، آپارتمان و دفتر اجاره ای پیش از حضور در شورای شهر تبریز را همچنان دارم و حتی یک متر مربع به دارایی هایم اضافه نشده است.

وی درباره هزینه های انتخاباتی خود هم گفت: دوره قبل ۱۷۹ میلیون تومان برای مجلس هزینه کرده بودم و در این دوره ۴۰۰ میلیون تومان. تا به امروز هیچ اسپانسری قبول نکرده ام، البته بخشی از هزینه ها را اطرافیانم پرداخت کرده اند، مثلا مادرم ۱۵ میلیون تومان در اختیارم گذاشته اند.

آجودان زاده تصریح کرد: امروز یک نفر تماس گرفته بود که یک هزار و 500 رای داریم که به مبلغ یک میلیارد تومان می فروشیم، من هم در پاسخ گفتم که حتی یک رای هم نمی خواهم. می خواهم افتخارم این باشد که با رای مردم به مجلس رفته ام.

وی حمایت از کادر درمان را یکی دیگر از اولویت های خود اعلام کرد و افزود: جانفشانی کادر درمان در دوران کرونا بر هیچ کسی پوشیده نیست و ما باید جایگاه اجتماعی این قشر را احیا کنیم تا کادر درمان مجبور به مهاجرت نشوند.

نامزد مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه حقوق نمایندگان مجلس چقدر باید باشد، گفت: نماینده مردم حق ندارد از بیت المال سوء استفاده کند، دریافتی نمایندگان باید شفاف باشد . نماینده ای که برای سرکشی به حوزه خود، رقم های کلان برای خود می گیرد، باید بداند که سرکشی به حوزه انتخابیه وظیفه اوست. ما باید از حقوق ملت دفاع کنیم، ما نماینده مردم هستیم نه نماینده دولت.

وی در واکنش به مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی تبریز و برنامه های خود در این رابطه بیان کرد: بنده بعنوان یک پزشک که سوگندنامه پزشکی را خوانده ام، قسم خورده ام که حافظ جان مردم باشم.

آجودان زاده ادامه داد: مازوت سوزی سبب ایجاد بیماری های ریه و سرطان می شود، ما باید تجهیزات نیروگاه حرارتی تبریز را بروز کنیم تا نیازی به مازوت سوری نباشد.

وی تصریح کرد: سلامتی مردم خط قرمز ماست، متعهد می شوم در صورت راه یابی به مجلس این موضوع را به جد پیگیری کنم.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط