• کد خبر : 7332
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 5 دی 1400 - 1:24 ب.ظ
  • اندازه فونت
رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شوند

ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شوند

رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از دادستان محترم تبریز خواهشمندم با همکاری نیروی انتظامی در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در برخی محلات اقدام کنند.

به گزارش واژه، رسول برگی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: اخیراً ساخت و سازهایی در تبریز رخ داده که بسیار مشکل‌آفرین است و باید ضمن برخورد با این ساخت‌وسازها، اقدام به تخریب واحدها کرد.

برگی در خصوص حادثه ریزش ساختمان پنج طبقه در تبریز افزود: حادثه اخیر انفجار و ریزش ساختمان که همزمان با شب یلدا رخ داد، اتفاقی تلخ بود که با حضور در محل از نزدیک در جریان این حادثه قرار گرفتیم.

وی ادامه داد:  ساخت و ساز غیرمجاز و غیر ایمن موضوعی مهم است که باید جلوگیری و پیشگیری از احداث این بناها، مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: تبریز از لحاظ تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین برای استفاده در چنین مواقعی کم‌برخوردار بوده و نیاز به تقویت این تجهیزات است.

رسول برگی همچنین یادآور شد: در حادثه ریزش ساختمان، نیروهای آتش‌نشانی زحمت بسیاری کشیدند که باید برای تبدیل وضعیت آنها اقداماتی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تبریز فاقد گرمخانه و سردخانه برای اسکان است، گفت: برای این مسئله نیز باید فکری اساسی شود. از شهردار می‌خواهیم که در این مسئله ورود کند و محل‌هایی با عنوان «سرا» ایجاد کند تا شهروندان در مواقع بحرانی از این سراها استفاده کنند.

خبرهای مرتبط