• کد خبر : 13909
  • فرهنگی
  • تاریخ انتشار : 13 آبان 1402 - 11:13 ق.ظ
  • اندازه فونت

زنگ استکبارستیزی ‌در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد

زنگ استکبارستیزی ‌در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد

همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی زنگ استکبارستیزی با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان در مدارس آذربایجان شرقی به صدا درآمد و دانش آموزان فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

به گزارش واژه، نماینده ولی فقیه در مراسم زنگ استکبارستیزی، گفت: در یوم‌الله ۱۳ آبان سال جاری با شعار نظم نو جهانی با نسل آرمانی جا دارد یادی هم کنم از شهید آرمان علی وردی بسیجی استکبارستیزی که در اغتشاشات سال گذشته به دست مزدوران استکبار به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، اظهار کرد: شما دانش آموزان باید آنقدر خوب درس بخوانید که در نظم نوین جهانی نقش اثرگذار و مثبت داشته باشید.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی تبعید امام راحل ، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان است.

وی افزود: نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس، باید موجب آشنایی دانش آموزان با اهمیت وقایع روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار و استکبارستیزی، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم‌های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی‌های انقلاب اسلامی شود.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط