• کد خبر : 15367
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 4 اسفند 1402 - 8:37 ب.ظ
  • اندازه فونت

زمین رایگان به ۶۰۲ خانواده آذربایجان شرقی واگذار شد

زمین رایگان به ۶۰۲ خانواده آذربایجان شرقی واگذار شد

زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت به ۶۰۲ خانواده آذربایجان شرقی با حضور خسرو دانشجو معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی واگذار شد.

به گزارش واژه،سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در آئین واگذاری این تعداد قطعه زمین گفت: طرح جوانی جمعیت یکی از مهمترین طرح های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی است که با توجه به تاکیدات مهم رهبر انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان در این حوزه کلیه دستگاه های مرتبط با تمام توان جهت تحقق این امر تلاش می کنند.

وی با اعلام اینکه این آئین مرحله سوم واگذاری زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت است ، گفت: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می گیرد و متقاضیان دارای شرایط مذکور می توانند از سامانه مربوطه جهت ثبت نام اقدام کنند.

مرحله سوم واگذاری زمین به ۱۱ هزار متقاضی جوانی جمعیت در ۱۰ استان کشور انجام می‌شود و با این واگذاری‌ها مجموع اراضی واگذار شده به ۷۰ هزار متقاضی می‌رسد.

خبرهای مرتبط