• کد خبر : 13901
  • فرهنگی
  • تاریخ انتشار : 11 آبان 1402 - 6:50 ب.ظ
  • اندازه فونت
به مناسبت سالگرد شهادت آرمان علی‌ وردی؛

رویداد فرهنگی هنری و ادبی «آرمان عزیز ما» برگزار شد

رویداد فرهنگی هنری و ادبی «آرمان عزیز ما» برگزار شد

رویداد فرهنگی هنری و ادبی «آرمان عزیز ما» بمناسبت سالگرد شهادت شهید بزرگوار آرمان علی وردی در تبریز برگزار شد.

به گزارش واژه، رویداد فرهنگی هنری و ادبی «آرمان عزیز ما» بمناسبت سالگرد شهادت شهید بزرگوار آرمان علی وردی با حضور هنرمندان رشته‌های طراحی گرافیک، نقاشی و خوشنویسی وهمچنین شاعران اهل بیت عصمت و طهارت و مردم شهیدپرور آذربایجان‌شرقی توسط موکب انصارالفاطمه (س) تبریز و کانون فرهنگی هنری آرمان در روز سه شنبه نهم ابان ماه و در مسجد امیرالمومنین ع تبریز برگزار شد.

این رویداد که با کارگاه طراحی پوستر، نقاشی، طراحی سیاه قلم، کاریکاتور و خوشنویسی با حضور هنرمندان این عرصه‌ها آغاز شد و با برگزاری عصر شعر آرمان عزیز ما ادامه یافت. در این عصر شعر شاعران و عاشقان مکتب آرمان با اشعاری در رابطه با شهید بزرگوار آرمان علی وردی زینت بخش این رویداد بودند.

در بخش نهایی این رویداد پدر بزرگوار شهید آرمان علی وردی در حضور خیل عظیم عاشقان این مکتب به سخنرانی پرداخت.عزت الله علی وردی در این سخنرانی از ویژگی‌های بارز شخصیتی فرزند شهید خود برای جوانان گفتند که شجاعت،عشق به رهبری و شهادت و تاثیرگذاری در امر ظهور از جمله این ویژگی‌ها است.

در انتهای سخنرانی این بزرگوار، موکب انصارالفاطمه (س) و کانون فرهنگی هنری آرمان تبریز به نیابت از تمامی جوانان آذربایجان‌شرقی از پدر بزرگوار این شهید عزیز جهت تربیت این جوان شجاع، تجلیل بعمل آوردند.

در ادامه حاج مسعود راستگار و کربلایی هادی ونستانی با مداحی بسیار زیبای خود،از تحقق وعده آرمان خواندند و حضار به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

عزیز

خبرهای مرتبط