• کد خبر : 9973
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 7 بهمن 1401 - 5:55 ب.ظ
  • اندازه فونت

ذوب آهن 1 – تراکتور 3 / ورود رسمی به جمع مدعیان!

ذوب آهن 1 – تراکتور 3 / ورود رسمی به جمع مدعیان!

شاگردان پاکو خمس با ارائه نمایشی دیدنی توانستند ذوب آهن را شکست دهند و خود را به چهار تیم بالای جدول بسیار نزدیک کنند.

به گزارش واژه، در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم ذوب آهن و تراکتور، جمعه، 7بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر یک به سود تراکتور پایان یافت.

ذوب آهن و تراکتور در حالی به مصاف هم رفتند که در دقیقه ۱۸بازی برخورد سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی باعث مصدومیت شدید این دو بازیکن از ناحیه سر شد. بدلیل این برخورد سید محمد حسینی بازیکن تراکتور بیهوش شد، و با آمبولانس به بیمارستان شهید مطهری فولاد شهر انتقال داده شدند.

پس از این اتفاق و در ادامه تراکتور توانست با ضربه رضا اسدی یک گل به ثمر برساند اما دقایقی بعد محمدرضا سلیمانی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را گشود و توانست بازی را به تساوی بکشد.

آخرین دقایق نیمه اول با یک گل دیگر برای تراکتور همراه بود. این بار ارسال ریکاردو آلوز روی سر رضا اسدی نشست تا این بازیکن بار دیگر دروازه پارسا جعفری را باز کند. آخرین دقایق نیمه اول با یک اخراج برای ذوب آهن نیز همراه بود.

نیمه اول با پیروزی 2-1 تراکتور به پایان رسید. در نیمه دوم ذوب آهن نمایشی هجومی داشت و روی اشتباه مدافعان تراکتور یک موقعیت تک به گل به دست آورد اما محمدرضا حسینی این توپ را گل نکرد تا ذوب آهن فرصت بازگشت را از دست بدهد.

دقایقی بعد دوباره این رضا اسدی بود که بازهم با پاس ریکاردو آلوز گلزنی کرد تا بازی با همین گل به اتمام برسد و تراکتور بردی شیرین را از تیم ده نفره دشت کند.

ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، امیرحسین صدقی (23- جلال مداحی (77- سجاد آشوری))، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، سامان نریمان جهان (46- محمد سلطانی مهر)، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری (46- مهران درخشان مهر)، محمدرضا سلیمانی اصل (69- نادر محمدی)
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، سید محمد حسینی (23- ابوالفضل رزاق پور)، صفا هادی (58- مهدی کیانی)، شاهین ثاقبی (73- بهزاد سلامی)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (73- حامد پاکدل)، محمد قنبری، محمدرضا عباسی (73- مهدی هاشم‌نژاد) و رضا اسدی
سرمربی: پاکو خمس

🟨اخطارها:

ذوب آهن: پویا پورعلی (11) و (45 + 1) ، محمدرضا سلیمانی (45)
تراکتور: شاهین ثاقبی (45+3)

🟥اخراج:
ذوب آهن: پویا پورعلی (45 + 1)

 

به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط