• کد خبر : 5743
  • سیاسی
  • تاریخ انتشار : 1 آبان 1400 - 11:56 ق.ظ
  • اندازه فونت
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز:

دخالت در انتصابات هرگز، نظارت آری

دخالت در انتصابات هرگز، نظارت آری

احد صادقی گفت: انتخاب یک مدیر ملاک تذکر و استیضاح نخواهد بود بلکه عملکرد یک مدیر که آیا بر اساس سیاست‌های شورا موفق بوده یا خیر، تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش واژه، احد صادقی در خصوص انتصابات اخیر شهرداری تبریز اظهار داشت: انتصابات حق مسلم مدیر است و جایگاه شهردار جایگاه اجرایی و جایگاه شورا هم جایگاه سیاستگذاری و نظارت بر اجرای سیاست هاست.

وی ادامه داد: ما باید در خصوص مسائل کلان و اولویت‌ها نظر دهیم و فکر می‌کنم چند موضوع را هم باید مشخص کنیم؛ اولا اینکه مدیر انتخاب شده پاکدست باشد و از نظر سلامت نفس و اخلاق مشکلی نداشته باشد و از نظر کارآمدی و توانمندی هم در جایگاه خودش توانمند باشد.

عضو شورای شهر تبریز تاکید: در این مقطع هم یک ملاک دیگری هم رهبر انقلاب تبیین کردند و آن هم گام دوم انقلاب و حضور جوانان در جایگاه مدیریتی است که خواسته ما هم از شهردار این است که از جوانان مومن انقلابی در لایه‌‌‌های مختلف مدیریتی استفاده کنند تا کادرسازی و تربیت نیرو انجام شود.

وی با بیان اینکه پای کار تغییری که مردم می‌خواهند هستیم، گفت: ما دخالتی در کارها نخواهیم کرد اما در بحث عدالت محوری، مبارزه با فساد و تغییر مدیرانی که دائما مدیر بودند، نظارتمان جدی خواهیم بود و این فرآیندهم در فرآیند چهارساله رخ خواهد داد و از ابزارهایی که در اختیار شوراست در بستر شورا استفاده خواهیم کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: انتخاب یک مدیر ملاک تذکر و استیضاح نخواهد بود بلکه عملکرد یک مدیر که آیا بر اساس سیاست‌های شورا موفق بوده یا خیر، تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پاسخ به واکنش فعالان فضای مجازی که خروجی منتخبین انقلابی شورا را مدیران اصلاح طلب می‌دانند، عنوان کرد: این از محاسن شورای انقلابی است که نگاه جناحی به موضوعات ندارد و نظر من این است که انتظار از این شوراهم نگاه غیرجناحی به مسائل شهری است و این حصار را شکستیم.

این عضو شورای شهر در پایان تصریح کرد: باید صبر کرد و از مدیران عملکرد دید و فعلا زمان صبر و نظارت است و استفاده  از ابزارهای دیگر منوط به عملکرد در آینده است.

 

آناج

خبرهای مرتبط