• کد خبر : 14004
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 16 آبان 1402 - 12:02 ق.ظ
  • اندازه فونت

خمز نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه تراکتور دارد/درمورد تیکی تاکا خود پاکو پاسخ دهد

خمز نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه تراکتور دارد/درمورد تیکی تاکا خود پاکو پاسخ دهد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: « پاکو خمز » سرمربی تیم فوتبال تراکتور نگاه ویژه‌ای به بازیکنان تیم‌های پایه این تیم دارد و می‌خواهیم مربیان تیم‌های پایه باشگاه از دانش این مربی بهره‌مند شوند اما در مورد تمرینات و موضوع های فنی مثل تیکی تاکا ( پاس های کوتاه سریع ) خود خمز باید پاسخ دهد و من اطلاعی ندارم.

به گزارش واژه،هوشنگ نصیرزاده روز سه شنبه  در خصوص برگزاری دوره دانش افزایی مربیان تیم‌های پایه و آکادمی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه آقای خمز یکی از مدرسان رسمی یوفا ( اتحادیه فوتبال اروپا ) است؛ ما از این فرصت استفاده کرده‌ایم تا از دانش فنی وی برای ارتقای کیفیت کار مربیان تیم‌های پایه باشگاه بهره ببریم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، باتوجه به قرارداد طولانی مدت پاکو خمز با باشگاه تراکتور، وی توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه باشگاه دارد؛ به طوری که اکثر دیدارهای خانگی تیم‌های پایه را از نزدیک تماشا می‌کند و همچنین دوره دانش افزایی اخیر نیز به منظور افزایش هماهنگی و تعامل بین سرمربی تیم بزرگسالان با تیم‌های پایه برگزار شد.

نصیرزاده با اشاره به علاقه سرمربی تراکتور به بازیکنان جوان، گفت: بازیکنان آینده‌داری همچون سعید کریم‌آذر، مهدی هاشم‌نژاد، محمدرضا شکیب خو، ادیب زارعی در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند و در این بین امیررضا جدی به عنوان یکی از ستاره‌های آینده کشورمان که اهل تبریز هم است، با تصمیم خمز در تمرینات تیم بزرگسالان حضور دارد.

وی گفت: این بازیکن ۱۷ ساله و ملی‌پوش که در تیم امید باشگاه نمایش خیره کننده‌ای دارد، آینده درخشانی زیر نظر خمز خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پیش از این دوره دانش افزایی مدرسان مربیگری توسط پاکو خمز با درخواست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برگزار شده بود، گفت: معتقدیم نه تنها باشگاه تراکتور، بلکه فوتبال ایران باید از دانش فنی خمز بهره ببرد.

دوره دانش افزایی مربیان تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه تراکتور ۱۳ آبان ماه توسط پاکو خمز برگزار شد.

همچنین در حاشیه این دوره دانش افزایی، کارگاه قوانین داوری توسط سعید رحیمی مقدم و کارگاه ضد دوپینگ توسط دکتر کامران فخیمی برای مربیان تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه برگزار شد.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط