• کد خبر : 11332
  • سیاسی
  • تاریخ انتشار : 9 مرداد 1402 - 5:11 ب.ظ
  • اندازه فونت

خانواده‌ ای نیازمند پول رهن خانه/ ریخت و پاش تبلیغاتی آقای نماینده

خانواده‌ ای نیازمند پول رهن خانه/ ریخت و پاش تبلیغاتی آقای نماینده

در حالی که یک هفته از بی خانمانی خانواده‌ای معلول نیازمند در تبریز به دلیل عدم توانایی تامین پول رهن گذشته بود ریخت و پاش گسترده یک نماینده مجلس در همین شهر موجب تعجب گسترده شهروندان شد.

به گزارش واژه، خبر بی‌خانمانی هر خانواده در هر نقطه از کشور بسیار رنج آور است و انتشار این اخبار معمولا با واکنش عموم مردم و مسئولین مواجه می‌شود.

در روزهای آغازین محرم امسال خبر بی خانمانی یک خانواده‌ معلول که روز گذشته با همت خیرین و با تامین ۵۰ میلیون تومان از این وضعیت خارج شدند نیز مانند نمونه های قبلی با واکنش گسترده روبرو شد. در این بین سکوت نمایندگان فعلی مجلس از یک سو و هزینه کلان یک نماینده که بر اساس گزارشات غیر رسمی تنها ۶۰ میلیون تومان برای تزئینات ظاهری موکب در دهه اول محرم انجام یافته بود موجب تعجب و ناراحتی بسیاری از مردم عزادار و خیرخواه تبریز شد.

رفتار خارج از عرف نمایندگان مجلس در شرایطی که مردم با مشکلات اقصادی دست در گریبان هستند و تاکید گسترده بر ساده زیستی و فاصله گرفتن از تجملات مورد تاکید کلیه مقامات سیاسی و مذهبی بوده نگران کننده است، این اقدامات می‌تواند نشانگر انتخاباتی پر هزینه و ابزار محورانه به بسترهای مختلف اجتماعی، سیاسی و مذهبی باشد.

با همراهی خیرین شهر مادر و فرزند معلولش خانه‌دار شدند و زیر سقف در آرامش به خواب رفتند و موکب آقای نماینده هم جمع آوری شد.

خبرهای مرتبط