• کد خبر : 9143
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 21 اسفند 1400 - 5:47 ب.ظ
  • اندازه فونت

تراکتور 1 – فولاد 2؛ اولین باخت ساغلام در بازگشت

تراکتور 1 – فولاد 2؛ اولین باخت ساغلام در بازگشت

تیم فوتبال تراکتور در دیداری خانگی مقابل فولاد خوزستان شکست خورد تا روند بحرانی این تیم با ساغلام هم تداوم داشته باشد.

به گزارش واژه، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌ تراکتور از ساعت ۱۵ امروز در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف فولاد خوزستان رفت که با نتیجه ۲ بر صفر از میهمانش شکست خورد.

تراکتور که در ۱۳ بازی اخیر خود نتوانسته بود پیروزی کسب کند، به‌ دنبال این بود تا در اولین بازی خانگی تحت هدایت ساغلام، به برتری برسد.

در ابتدا در دقیقه ۱۳ حمید بوحمدان روی ضربه ایستگاهی از راه دور دروازه میزبان را باز کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۳ سینا شاه عباسی روی ارسال مهدی شیری بار دیگر دروازه تراکتور را باز کرد.

در دقیقه ۹۳ تیم فوتبال میزبان توانست توسط بهزاد سلامی یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در این دقیقه تراکتوری‌ها ضربه‌ای را به سمت دروازه گردان روانه کردند که این ضربه پس از برخورد با پای سلامی وارد دروازه فولاد شد.

فولاد با این برد ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید. تراکتور هم با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد.

 

ترکیب تراکتور:
مهدی حقیقت، سید ابوالفضل رزاق پور، هادی محمدی، پیمان بابایی (71- علی فتحی)، سعید واسعی (46- سامان نریمان جهان)، آرش قادری (46- نادر محمدی)، عبدالله ناصری، محمد عباس زاده، مهدی کیانی (65- محمد بلبلی)، بهزاد سلامی و محمد قادری (85-محمد قنبری)

ترکیب فولاد:
شهاب گردان، سینا شاه عباسی، احمد عبدالله زاده (88- سینا مریدی)، مجتبی نجاریان، شیری (65- محمدرضا خلعتبری)، لوسیانو پریرا، عارف آقاسی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان (75- آیاندا پاتوسی) و آرش رضاوند

خبرهای مرتبط