• کد خبر : 9226
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 26 اسفند 1400 - 11:30 ب.ظ
  • اندازه فونت

تراکتور یک قدیم دیگر به دسته یک نزدیک شد / آلومینیوم 1 – تراکتور صفر

تراکتور یک قدیم دیگر به دسته یک نزدیک شد / آلومینیوم 1 – تراکتور صفر

تراکتور با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلومینیوم اراک شد.

به گزارش واژه، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، امروز (پنجشنبه ۲۶ اسفند)، ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

تراکتور در این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، آرش قادری، عبدالله ناصری، علی نجفی(از دقیقه ۵۸ مهدی کیانی)، شاهین ثاقبی(از دقیقه ۸۳ محمد بلبلی)، سامان نریمان جهان(از دقیقه ۶۹ سعید واسعی)، محمد قادری(از دقیقه ۶۳ محمد قنبری)، پیمان بابایی و علی فتحی(از دقیقه ۸۳ محمد عباس‌زاده) بازی کرد.

شاگردان ارطغرول ساغلام در این بازی صاحب موقعیت‌های متعدد گلزنی شدند که عملکرد خوب دروازه‌بان حریف، مانع از فروپاشی دروازه آلومینیوم شد.

همچنین تیم تراکتور در دقیقه 62 صاحب ضربه پنالتی شد که سامان نریمان جهان نتوانست از آن استفاده کند و حسین پورحمیدی موفق به مهار آن شد. تراکتور در دیدار دو هفته پیش خود برابر پدیده هم یک پنالتی توسط محمد عباس‌زاده هدر داده بود.

در نهایت این بازی با گل علی آل کثیر در دقیقه 81 به سود تیم آلومینیوم اراک به اتمام رسید.

این بازی تقابل تیم هایی بود که هیچ بردی در زمستان کسب نکرده بودند. آلومینیوم با پیروزی ‌برابر تراکتور در حالی اولین برد زمستانی خود را در آخرین بازی سال 1400 کسب کرد که آخرین بار در 19 آذر ماه طعم برد را چشیده بود.

آلومینیوم با این برد 29 امتیازی شده و موقتا تا رده نهم صعود کرد. تراکتور هم 17 امتیازی ماند تا با رتبه سیزدهم راهی سال جدید شود.

خبرهای مرتبط