• کد خبر : 9319
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 14 فروردین 1401 - 11:19 ب.ظ
  • اندازه فونت

بازگشت به پیروزی در شب بازگشت پرشورها/تراکتور1 – مس رفسنجان صفر

بازگشت به پیروزی در شب بازگشت پرشورها/تراکتور1 – مس رفسنجان صفر

تیم فوتبال تراکتور موفق شد در شب بازگشت دوباره هوادارانش به ورزشگاه، مس رفسنجان را با شکست بدرقه کند.

به گزارش واژه، در ادامه هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری شاگردان ساغلام به پایان رسید.

در این دیدار محمد عباس‌زاده در دقیقه ۳۷ ارسال مهدی کیانی از روی نقطه کرنر را با ضربه سر وارد دروازه مس رفسنجان کرد تا ساغلام و شاگردانش با این برد در سال جدید، خودشان را تا حدودی از بحران خارج کنند و بعد از ۱۳ هفته به برد برسند.

حدود ۱۵ هزار تماشاگر در این دیدار برای اولین بار پس از همه‌گیری کرونا به یادگار امام بازگشته بودند و حضورشان برای تراکتور خوش‌یمن بود. همچنین دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی از نزدیک ناظر این دیدار بود.

تراکتور با این نتیجه ۲۰ امتیازی شد و فاصله‌اش با منطقه سقوط را به ۶ امتیاز افزایش داد تا نفس راحتی بکشد. مس رفسنجان سومین باخت در پنج بازی اخیرش را متحمل شد و رتبه چهارم را از دست داد و با ۳۵ امتیاز موقتا در جایگاه پنجم قرار گرفت.

ترکیب تراکتور: 
محمدرضا اخباری، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان (84- قنبری)، علی فتحی (46- بهزاد سلامی)، ابوالفضل رزاق پور (70- محمد قادری) و محمد عباس زاده (77- محمد بلبلی)

ترکیب مس رفسنجان:
فایز الرشیدی، شاهین توکلی، فرشاد محمدی مهر، حسن جعفری، عقيل کعبی، مهرداد رضایی (68- فراز امامعلی)، حسین پورامینی، مهدی ترکمان (76- قائم اسلامی خواه)، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا (68- زهیر بن سلیمان)
سرمربی: محمد ربیعی

خبرهای مرتبط