• کد خبر : 12990
  • گزارش
  • تاریخ انتشار : 8 مهر 1402 - 12:08 ق.ظ
  • اندازه فونت

اوضاع آشفته سرویس مدارس/عدم پاسخ گویی مدیر کل آموزش و پرورش و تاکسیرانی

اوضاع آشفته سرویس مدارس/عدم پاسخ گویی مدیر کل آموزش و پرورش و تاکسیرانی

با وجود اینکه هفته اول مهر تمام شد و در عین حال در سایه عدم نظارت و برنامه ریزی درست سازمان های متولی کماکان خانواده ها با مشکلی به نام سرویس مدارس دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش واژه، پریا دادوند: صبح هست امروز برخلاف روزهای دیگر از خانه زود بیرون آمدم.
تکاپوی زیادی در میان مردم توجهم را جلب کرد،چندنوجوان در کنار خیابان ایستاده بودند و مدام به چپ و راست نگاه می‌کردند، کمی آن طرف‌تر مادری دست دو کودک خردسال را گرفته و ایستاده است.
ماشین‌هایی که اکثر سرنشینان آن مادر و کودکی هستند که به طرف مدرسه در حال حرکت هستند.
ماشین‌های زیادی که داخل آنها تعداد زیادی دانش آموز با لباس‌های فرم از سر و کول هم بالا می روند.

در این حین به طرف مادری رفتم که نگران در کنار فرزند خود ایستاده بود از او در خصوص سرویس‌های مدارس پرسیدم و گفت عمده‌ترین مشکل ما در خصوص سرویس‌های مدارس این است که ،مدارس هیچ مسئولیتی در قبال دانش آموزان ندارند و وقتی از مدارس پرسیده می‌شود می‌گویند که چون شورای شهر دخالت کردند به آنها ارتباط دارد و به ما مربوط نیست.

وی ادامه داد متاسفانه با این اوضاع سرویس‌ها، معلوم نیست که فرزندان خود را دست چه کسانی می‌سپاریم و واقعاً برای پدر و مادر بسیار سخت است که جگرگوشه‌های خود را نشناخته به دست کسی بسپارند.

وی از بابت هزینه‌های سرویس‌های مدارس نیز گله داشت که متاسفانه اصولی نیست ، از در خانه ما تا مدرسه دخترم حدوداً ۵ دقیقه راه است که متاسفانه با هزینه‌های هنگفت روبرو شدیم که واقعاً این قضیه باید رسیدگی شود.

در آن طرفِ درِ مدرسه مادری با یک راننده تاکسی در حال جر و بحث بود که وقتی در موردش پرس و جو کردم گفت: سرویس‌های مدارس با توجه به ظرفیت ماشین دانش آموز سوار نمی‌کنند مثلاً در یک پراید حدود ۶ الی ۷ نفر را سوار می‌کنند و واقعاً با جان فرزندانمان بازی می‌کنند.

در این میان به مصاحبه با مدیر کل آموزش و پرورش استان و تاکسیرانی استان پرداختیم که متاسفانه حاضر به پاسخگویی در این زمینه به سوالات خبرنگار واژه نشدند.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط