• کد خبر : 9274
  • گزارشورزشی
  • تاریخ انتشار : 1 فروردین 1401 - 5:41 ب.ظ
  • اندازه فونت

اندر حکایات یاشیل ماشین: خبری از مالک نیست!

اندر حکایات یاشیل ماشین: خبری از مالک نیست!

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکن خارجی سال‌های گذشته خود، با پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو شد و این اتفاق باعث شد تا قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور این روزها وضعیت چندان خوشی نداشته باشد.

به گزارش واژه، اما یکی از اصلی‌ترین و شاید تنهاترین دلیل بحران در این تیم قدیمی، سومدیریت مدیران غیر ورزشی در چند سال اخیر بوده است.

در زمان مدیریت محمدرضا زنوزی بر این تیم، ماشین‌سازی وضعیت نسبتا بهتری داشت و هر روز شاهد اخباری از قبیل عدم پرداخت کرایه اتوبوس تیم ماشین‌سازی، عدم پرداخت بدهی به هتل و… نبودیم.

پس از واگذاری این تیم به “یونس قربانی”، هر روز یک اتفاق عجیب و غریب در این تیم ریشه‌دار تبریز رخ داد و برخلاف ادعا و صحبت‌های برخی مسئولان، مالک جدید ماشین‌سازی توان مالی برای تیمداری و باشگاه‌داری در فوتبال را نداشته است.

شنیده‌ها از باشگاه ماشین‌سازی حاکی بر این است این تیم در حال حاضر توسط یک حامی مالی جدید تیمداری می‌شود و خبری از یونس قربانی مالک باشگاه نیست. “امیر شتربانی” حامی مالی جدید این تیم در حال حاضر تمامی اقدامات لازم برای ادامه لیگ را انجام می‌دهد.

شنیده‌ها حاکی از این است هیچ کدام از اعضای این تیم تابدین لحظه ریالی از بابت مطالبات خود دریافت نکردند. این شرایط در حالی است که تیم‌های دیگر حاضر در لیگ دسته یک حداقل ۴۰ یا ۵۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند و در این مدت نیز هیچ خبری از مالک این تیم نیست.

نکته جالب توجه در این خصوص، عدم توجه مسئولان ارشد استانی و شهری به این تیم ریشه‌دار است. با نگاهی کوتاه به وضعیت اقتصادی، می‌توان متوجه شد که تیمداری در این شرایط بسیار سخت است اما می‌توان با نگاهی ویژه به این تیم، وضعیت آن را تا حدی بهبود بخشید.

“یاشیل ماشین” تبریز این روزها شرایط چندان جالب توجهی را سپری نمی‌کند و تا زمان بهبود شرایط مالی و مدیریت این باشگاه روزهای سختی در آینده خواهد داشت. امید است مسئولان ارشد استانی و شهری فکری اساسی برای این باشگاه ریشه‌دار داشته باشند.

 

گزارش از محمد فرجی

خبرهای مرتبط