• کد خبر : 14833
  • اقتصادی
  • تاریخ انتشار : 20 دی 1402 - 11:11 ب.ظ
  • اندازه فونت
کاندیدای عضویت در هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک تبریز:

اتحادیه محل حل مشکلات صنفی است، نه دستگاه صدور مجوز

اتحادیه محل حل مشکلات صنفی است، نه دستگاه صدور مجوز

حسن درگاهی گفت: کار اتحادیه حل مشکلات صنفی با تعامل و همفکری تمام اعضا بوده و نباید به دستگاه صدور مجوز فعالیت تبدیل شود.

به گزارش واژه، حسن درگاهی در جمع اعضای اتحادیه مشاوران املاک تبریز با بیان اینکه اولویت اتحادیه و هیئت مدیره باید حل مشکلات اعضا باشد گفت: معتقدیم باید درهای اتحادیه به روی تمام اعضا باز باشد. اعضای هیئت مدیره به جای ایجاد باند و گروه خود را نماینده تمام اعضای صنف دانسته و خط به خط مشکلات را رفع کنند.

او با اشاره به احادیث متعدد در خصوص حکمرانی خوب گفت: اگر هیئت مدیره نماینده اعضا باشد باید شرعاً و عرفاً بهبود معیشت تک تک اعضا را جزو اولویت‌های کاری خود بداند، نه اینکه دنبال وارد کردن اعضای جدید از وابستگان خود به اتحادیه باشد. حکمران خوب براساس احادیث متعدد کسی است که در زمان زمامداری اش معیشت مردم در ابعاد مختلف بهبود یابد لذا اگر هیئت مدیره زمامدار باشد باید معیشت اعضا بهبود یابد.

او ادامه داد: باید به نحوه احسن شایسته سالاری را ترویج دهیم و در انتخاب کاندیدا به روحیه تعامل پذیری و مردمی بودن دقت بیشتری کنیم.

درگاهی در ادامه با بیان اینکه اتحادیه متعلق به اعضای صنف است گفت: بدبختی صنوف این است که تصمیمات آن پشت درهای بسته و با نظر یک عده اندک گرفته می شود، درصورتیکه باید با مشارکت حداکثری و با جلب نظر کلیه اعضا تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

او افزود: همکاران صنف مشاورین املاک قطعاً به اصلح ترین کاندیدا رای خواهند داد.

او گفت: بنده و تمام اعضای ائتلاف حامی اعضا متعهد شده ایم که تصمیمات صنفی را پشت درهای بسته نگیریم و تمام تصمیمات را با شفافیت و اعلام دلایل اطلاع رسانی کنیم.

شایان ذکر است حسن درگاهی در این دوره از انتخابات کاندیداتوری خود را در قالب لیست حامی اعضا اعلام کرده است.

در این لیست آقای حسین عیوضی به عنوان کاندیدای بازرس اتحادیه و آقایان حسن درگاهی، محمد علی حیدری، سید عیسی موسوی پور، رحیم عبادی کردلر، سجاد نقی پور، حسن حیدریان و محمد ناصری مقدم به عنوان کاندیدای اعضای هیئت مدیره حضور دارند.

انتخابات هیئت مدیره مشاوران املاک روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر در محل مدرسه شهید اشرفی اصفهانی واقع در ششگلان جنب بیمارستان سابق کودکان برگزار می شود.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط