• کد خبر : 11612
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 18 مرداد 1402 - 3:19 ب.ظ
  • اندازه فونت

ضرورت بهره‌مندی از توان علمی و تجربی شهرداران نواحی در اجرای سیاست‌های کلان مدیریت شهری

ضرورت بهره‌مندی از توان علمی و تجربی شهرداران نواحی در اجرای سیاست‌های کلان مدیریت شهری

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز گفت: شهرداران نواحی بازوان کمکی معاونین مناطق بوده و بایستی در تمامی امورات منطقه ایفای نقش کنند.

به گزارش واژه، مهدی یوسفی در دیدار با شهرداران نواحی منطقه با حضور شهردار منطقه و معاونین و مدیران اظهار کرد: شهرداران نواحی باید به صورت میدانی در سطح حوزه حضور داشته و فعالیت خود را دو چندان کنند چراکه آنان بازوی کمکی معاونت ها محسوب شده و لازم است معاونت ها را پشتیبانی و حمایت کنند.

وی بیان کرد: بحث آسفالت و ترافیک یکی از موضوعات مهم در مناطق بوده که رسیدگی به این امر باید از اولویت های شهرداران نواحی باشد و رضایت عمومی و حداکثری در این حوزه را کسب کنند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز ادامه داد: لازم است معاونان و شهرداران نواحی ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم داشته و در بحث پاسخ دهی مناسب به شکایات، مشکلات و مطالبات مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ توجه بیشتری داشته و در اولویت کاری شان قرار دهند.

وی ادامه داد: باید شهرداران نواحی در بحث درآمد و کسب درآمدهای پایدار راهکار لازم را ارائه دهند و این راستا نقش ایفا کنند چراکه این امر از وظایف اصلی آنان به حساب می آید.

یوسفی با تاکید بر بهره مندی حداکثری از ظرفیت شهرداران نواحی تصریح کرد: ضرورت دارد معاونین مناطق دهگانه شهرداری تبریز از توان علمی و تجربی شهرداران نواحی در راستای اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری بهره مند شوند.

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط