• کد خبر : 9232
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 27 اسفند 1400 - 4:09 ب.ظ
  • اندازه فونت

حجت الاسلام نوبری استعفا کرد

حجت الاسلام نوبری استعفا کرد

حجت الاسلام حسین نوبری که روز گذشته با حکم رییس دانشکده علوم پزشکی به ریاست دانشکده پیراپزشکی منصوب شده بود استعفا کرد.

به گزارش واژه، پس از انتصاب حجت الاسلام حسین نوبری به ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز و انتقاد اهالی رسانه و افکار عمومی، وی طی نامه ای خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از این سمت استعفا کرد.

در متن استعفای حجت الاسلام حسین نوبری که خطاب به بهمن نقی پور نوشته شده است، وی دلیل استعفای خود را اینگونه بیان کرده است: «بنا بر رعایت مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سد نمودن راه هجمه مغرضانه و غیر عالمانه بدخواهان دولت مردمی آیه الله رئیسی و حضرت عالی و خدمتگزاران عرصه علم و مقام عالی وزارت، استعفای خود را تقدیم می دارم و از خداوند منان عزت و سربلندی برای ایران اسلامی و سلامتی مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی خامنه ای دام عزه و توفیق خدمت برای همه خدمتگزاران صدیق را خواستارم».

این انتصاب روز گذشته در فضای مجازی بازتاب داشت و برخی از ریاست یک فرد با تحصیلات تحصیلات حوزوی در رشته صرف و نحو، معانی بیان و فقه و اصول بر دانشکده پیراپزشکی انتقاد کردند. امروز (جمعه 27 اسفند) بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روسا و سرپرست‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر خواست فارغ التحصیلان علوم پزشکی را در مشاغل مدیریتی مرتبط به کار گیرند و احکام مغایر لغو شود.

وی در این نامه نوشت:  باتوجه به وظایف تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضرورت ایجاب می کند تا در مشاغل مدیریتی مرتبط در آن دانشگاه، دانشکده از فارغ التحصیلان رشته های گروه علوم پزشکی استفاده شود.

وی متذکر شد که نسبت به رعایت دستور فوق اقدام و چنانچه احکامی مغایر با آن صادر شده نسبت به لغو ابلاغ مذکور اقدام کرده و مراتب را به دفتر وزیر بهداشت اعلام شود.

 

خبرهای مرتبط