• کد خبر : 9850
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 26 مهر 1401 - 10:41 ق.ظ
  • اندازه فونت
مدیر عامل کانون ورزقانی های مقیم تبریز:

توسعه منطقه ورزقان با فعالیت کانون ورزقانی های مقیم تبریز

توسعه منطقه ورزقان با فعالیت کانون ورزقانی های مقیم تبریز

محمد باقر آقایی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره کانون ورزقانی های مقیم تبریز گفت: برای اولین بار در شهر تبریز گردهمایی ورزقانی ها توسط کانون ورزقانی های مقیم تبریز، در راستای شناسایی قابلیت ها، ظرفیت ها، پتانسیل ها و نیروهای انسانی شهرستان ورزقان برگزار خواهد شد تا بتوانیم با هم افزایی امکانات و استعدادها در توسعه منطقه قدم برداریم.

به گزارش واژه، محمد باقر آقایی ظهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجمع ورزقانی های مقیم تبریز از تیرماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با مجوز رسمی از سوی استانداری آذربایجان شرقی شروع به کار کرده و هدف اصلی از تشکیل این مجمع وحدت، اتحاد و همدلی در راستای توسعه منطقه ورزقان است.
وی افزود: بر اساس اساسنامه صادر شده فعالیت مجمع در راستای ایجاد تعاون، اتحاد، همکاری و همیاری مسئولین شهرستان ورزقان برای پاسخگویی به مطالبات و نیازمندی های مردم منطقه ورزقان است.
مدیر عامل کانون ورزقانی های مقیم تبریز گفت: در مجمع ورزقانی های مقیم تبریز کارگروه های تخصصی از جمله بهداشت و درمان،هنر، امور بانوان و خانواده و… تشکیل خواهد شد و این کارگروه ها با استفاده از نیروهای علمی و توانمند مشکلات منطقه ورزقان را شناسایی و همراه با ارائه راهکار ضمن مورد بررسی قرار گرفتن، مجمع این مشکلات و نیازمندی های منطقه را از مسئولین شهرستانی، استانی و در صورت نیاز از مسئولین کشوری مطالبه و پیگیری خواهد کرد.
آقایی بیان کرد: مطابق مجوز صادر شده فعالیت این مجمع  کاملاً غیرسیاسی، غیرجناحی و غیرگروهی است، همانطور که گفتم این مجمع یک NGO مردم نهاد بوده و هدف اصلی آن اتحاد، همدلی در راستای توسعه منطقه به شمار می رود.
وی خبر داد: برای اولین بار در شهر تبریز گردهمایی ورزقانی ها در راستای شناسایی قابلیت ها، ظرفیت ها، پتانسیل ها و نیروهای انسانی شهرستان ورزقان برگزار خواهد شد تا بتوانیم با هم افزایی امکانات و استعدادها در توسعه منطقه قدم برداریم.
آقایی اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بعنوان سخنران اول برنامه، آقاپور مستشار دیوان عالی کشور و تاری مدیرعامل شهرک سرمایه گذاری خارجی از سخنرانان این گردهمایی خواهند بود.
گفتنی است گردهمایی بزرگ ورزقانی ها  ۲۷ مهرماه روز چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ همراه با نمایشگاه میراث فرهنگی برای ایجاد مجموعه مردم شناسی در شهرستان ورزقان برای بهره مندی مردم منطقه و گردشگران و همچنین نمایشگاه کتاب از نویسندگان شهرستان ورزقان در زمینه تاریخ، فرهنگ، علمی، پژوهشی و دانشگاهی و تجلیل از مفاخر ملی و بین المللی شهرستان ورزقان در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط