• کد خبر : 7383
  • اقتصادی
  • تاریخ انتشار : 8 دی 1400 - 10:21 ق.ظ
  • اندازه فونت

آغاز ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای مردان مجرد بالای ۲۵ سال

آغاز ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای مردان مجرد بالای ۲۵ سال

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: مردان مجرد بالای ۲۵ سال می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

به گزارش واژه، محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: قبل از ۱۵ دی ماه ثبت نام مجرد‌های بالای ۲۵ سال به مرحله اجرایی می‌رسد. کار‌های حقوقی آن در حال انجام است و در حال گرفتن آخرین نظرات برای اجرای آن هستیم.

او ادامه داد: تا قبل از ۱۵ دی ماه سامانه ثمن را برای مجردان آقای بالای ۲۵ سال باز می‌کنیم.

معاون مسکن و ساختمان گفت: فعلا برنامه ریزی‎هایی که صورت گرفته برای آقایان ۲۵ سال است و برای بالای ۱۸ ساله‌ها برنامه‌ای نداریم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور قطع افراد مجرد باید در هنگام تحویل واحد‌ها متاهل باشند و ما این فرصت، امکانات و تخفیف‌ها را برای افرادی که شرایط ازدواج آن‌ها آماده شده و مشکل مسکن دارند، در نظر گرفته‌ایم تا مشکل آن‌ها در این زمینه بر طرف شود.

*

در ابتدای طرح مسکن مهر در دولت محمود احمدی‌نژاد، وظیفه مدیریت و راهبری این طرح به سازمان ملی زمین و مسکن محول شد. اما در دولت حسن روحانی با توجه به موضوعات پیش آمده این اختیار از این سازمان سلب و در اختیار مجریه ویژه طرح مسکن مهر قرار گرفت.

در سال‌های ابتدایی پروژهٔ مسکن مهر، اظهار نظرهای مسئولین سازمان در خصوص نحوهٔ سرعت بخشیدن به این پروژه مورد نقد واقع شده‌بود.

در سال‌های اخیر نیز، پس از آن که در تحویل برخی از ساختمان‌های طرح مسکن مهر مشکلاتی پیش آمد، نام سازمان ملی زمین و مسکن نیز به عنوان یکی از مقصران احتمالی در خبرها مطرح شد که با تغییر رئیس این سازمان این اتهامات احتاملی برطرف گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان

خبرهای مرتبط