• اندازه فونت
مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی:

قبل از دولت مولد سازی را آغاز کردیم

قبل از دولت مولد سازی را آغاز کردیم

حجت الاسلام حسینی گفت: ما قبل از آنکه دولت بحث مولد سازی را مطرح کند؛ استفاده بهینه از املاک وقفی برای خدمت رسانی به مردم را آغاز کرده ایم.

به گزارش واژه، حجت الاسلام شهاب الدین حسینی با حضور در غرفه این پایگاه خبری در یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با بیان اینکه در سال های اخیر تلاش کردیم تا موقوفه ها را در مسیر صحیح و در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم هدایت کنیم گفت: موضوع مولد سازی را پیش از اینکه از طرف دولت مطرح شود را آغاز کرده بودیم.

او افزود: وقف با پشتوانه مذهبی که دارد باید در راه خدمت رسانی به مردم باشد از اینرو تلاش کردیم که دارای های این مجموعه را در خدمت به مردم قرار دهیم.

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه در استان 38 هزار هکتار زمین در اختیار این مجموعه است اظهار داشت: شهرک بعثت، شهرک سرمایه گذاری خارجی، منطقه ویژه سهلان و … همگی امروز در خدمت به صنعت و تولید استان قرار دارد.

حسینی ادامه داد: امروز در آستانه افتتاح بزرگترین سردخانه دو منظوره منطقه در ارسباران قرار داریم که با همکاری اداره کل اوقاف در حال راه اندازی است. این نشان می دهد که تلاش مجموعه اوقاف برای خدمت بیشتر به مردم است.

او در ادامه با اشاره به مجموعه حمایت های اوقاف از مجموعه های دانش بنیان اظهار داشت: امروز در امور مختلف برای خدمت رسانی بیشتر به مردم ورود کرده ایم.

مدیرکل اوقاف استان افزود: در بحث تولید مسکن برای نیازمندان نیز آمادگی خود را برای همکاری با مسکن و شهرسازی اعلام کرده ایم که بر این اساس در صورت توافق می توانیم زمین لازم برای تولید مسکن در اختیار دولت قرار دهیم.

 

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط