به گزارش واژه، تاخیر سه ساعت و نیمه پرواز ۲۹ اسفند هواپیمایی کاسپین به تبریز بدلیل عدم اطلاع رسانی مناسب باعث سردرگمی مسافران این پرواز شده است.
بر اساس عرف معمول مسافران پروازهای بین المللی سه ساعت پیش از پرواز در پایانه ها حاضر می شوند که این تاخیر باعث عصبانیت برخی از مسافران در استانبول شده است.
عدم حضور مسئولی از این شرکت هواپیمایی در استانبول نیز یکی دیگر از ناراحتی های مسافران بوده است.
به نظر می رسد سیستم اطلاع رسانی در خصوص پروازهای بین المللی بدلیل عدم استفاده از تلفن های همراه داخلی در کشورهای توسط گردشگران، می بایست تغییر یابد.